مراسم تشییع شهدای امنیت اصفهان با حضور سردار سلامی برگزار می‌شود

مراسم تشییع شهدای امنیت اصفهان که شب گذشته در حادثه تروریستی درسیستان به شهادت رسیدند با حضور و سخنرانی سردار سلامی برگزار می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم وداع با شهدای امنیت اصفهان که شب گذشته در حادثه تروریستی به شهادت رسیدند با سخنرانی حجت الاسلام عالی و مداحی حاج میثم مطیعی و سید رضا نریمانی جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای بسیج واقع در خیابان پاسدارانِ   اصفهان برگزار می‌شود.

 مراسم تشییع ۲۷ شهید این حادثه نیز با حضور و سخنرانی سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است پس از تدفین شهدای شهر اصفهان، مابقی شهدا به منظور تشییع و تدفین به زادگاه‌های خود در شهر‌های آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف آباد، درچه، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک و چادگان منتقل خواهند شد.

شامگاه چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/پ

حادثه تروریستی در جاده خاش- زاهدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۳۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
امام خمینی: ملت ما را بکشید که بیدارتر خواهند شد. بکشید ما را ...

این جمله به این معنی نیست که بیخیال باشیم و بگذاریم این اتفاقات بیفته. باید سیستم امنیتی را چندین برابر قوی تر کنیم