بارش خفیف برف در ارتفاعات چالوس

رئیس پلیس راه مازندران از بارش خفیف برف در ارتفاعات جاده چالوس خبر داد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده چالوس عادی و روان است، اما ارتفاعات، ولی آباد شاهد بارش خفیف برف هستیم.

وی به رانندگانی که قصد تردد در این مسیر را دارند توصیه کرد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران به تغییر وضعیت جوی براساس گزارش‌های هواشناسی استان اشاره کرد و گفت: بارش باران و برف از امشب دوباره در استان آغاز خواهد شد و سطح جاده‌ها لغزنده خواهد بود.

وی از رانندگانی که قصد تردد از این جاده‌ها را دارند خواست حتما تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، مقداری غذا و لباس گرم به همراه داشته باشند و باک بنزین را هم قبل از حرکت، پر کنند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه مدیریت زمان رفت و برگشت نیز بسیار مهم است، افزود: رانندگان حتما قبل از تردد وضعیت مسیر را استعلام کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: به منظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۶ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

آخرین وضعیت رفت و آمد در جاده‌های منتهی به شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار