فرماندار اردبیل:

موانع پیش‌روی پروژه‌های شهری در اردبیل برطرف می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: موانع و مشکلات پروژه‌های شهری اردبیل برطرف می‌شود تا شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی، فرماندار اردبیل شامگاه پنجشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: طرح اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در اردبیل عملیاتی می‌شود چرا که تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و عمل به منویات مقام معظم رهبری برای رسیدن به توسعه و پیشرفت لازمه اساسی است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: موانع و مشکلات پروژه‌های شهری اردبیل برطرف می‌شود تا شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام باشیم.

وی یکی از مشکلات منطقه را ایجاد اشتغال و پویایی اقتصاد برشمرد و افزود: در این زمینه پروژه‌های خوبی در اردبیل در حال اجرا است و انتظار می‌رود تحول اساسی در این زمینه به وجود آید.

زنجانی بیان کرد: زیرساخت‌های پروژه‌های گردشگری ، کشاورزی و صنعت و معدن در اردبیل ایجاد می‌شود تا شاهد ایجاد اشتغال در پروژه‌های گردشگری در این حوزه‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: از سال 94 برنامه‌ریزی خوبی برای مدیریت مصرف آب در اردبیل انجام یافته است و از این سال توانسته‌ایم علی رغم انجام اقدامات لازم باید مدیریت خوبی در این حوزه ان نیز داشته باشیم.

زنجانی بیان کرد: دشت اردبیل یکی از دشت‌های مهم استان است که باید با برنامه‌ریزی اساسی و هدفمند در راستای صرفه‌جویی مصرف آب مبنای کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح آبیاری نوین در دشت اردبیل باید توسعه یابد چرا که بیش از 90 درصد آب در بخش کشاوری استفاده می‌شود و این امر نیازمند مدیریت اساسی است.

انتهای پیام/س

مدیریت برداشت و مصرف آب در دشت اردبیل مبنای کار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.