سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور/ آسمان تهران بارانی است

امروز با فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، در برخی استان‌ها شاهد بارش باران، وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود.

فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور/آسمان تهران بارانی استبه گزارش خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز  با فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، بارش در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و جنوب لرستان شدت بیشتری دارد. امروز وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در غرب خوزستان، ایلام و کرمانشاه دور از انتظارنیست.

روز شنبه گستره فعالیت سامانه، کل کشور را در بر می‌گیرد و در لرستان، شمال خوزستان، جنوب اصفهان، چهار محال و بختیاری و غرب فارس بارش باران و برف شدت خواهد داشت و در بوشهر، جنوب کهگیلویه و بویر احمد و شرق خوزستان رگبار رعد و برق، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلاب دور از انتظار نیست. این سامانه بعدازظهر در جنوب، جنوب غرب و نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود.

همچنین بارش و کولاک برف در ارتفاعات زاگرس جنوبی واقع در کرمان، وزش باد شدید در جنوب استان‌های تهران و سمنان وزش باد و گرد و خاک در شرق کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه بارش پراکنده و وزش باد در جنوب شرق، شمال شرق، دامنه‌های البرز شرقی و دامنه‌های البرز شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در کردستان و آذربایجان غربی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در ۲۶ بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار