تابش: ۵ تیم شانس قهرمانی دارند/ موافق حضور VAR در لیگ برتر هستم

مدیرعامل سپاهان گفت: لیگ هجدهم جذابیت‌های زیادی دارد و ۵ تیم شانس قهرمانی دارند، اما تیم ما آماده است و مربی کاربلدی داریم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در حاشیه دیدار تیمش مقابل پیکان تهران در مورد وضعیت این تیم بیان کرد: طبیعی است که از این پیروزی خوشحال هستیم و در تعطیلات نیم فصل خوب کار کردیم و بازیکنان مورد نیاز را گرفتیم. خیلی وقت است، صدرنشین لیگ هستیم و البته جذابیت آن به همین جا به جایی‌ها در صدر است.

او افزود: لیگ هجدهم جذابیت‌های زیادی دارد و ۵ تیم شانس قهرمانی دارند، اما تیم ما آماده است و مربی کاربلدی داریم و بازیکنان هم با انگیزه هستند و باشگاه‌ها هم تمام توان خود را به کار گرفته است.

تابش ادامه داد: بیانیه دادن کار خوبی نیست و همانطور که اعلام شده  قرار است اگر اعتراض داریم به صورت کتبی، شفاهی یا حضوری به مراجع مربوطه اطلاع دهیم. در بازی اول نیم‌فصل هم برای ما پنالتی گرفته نشد. داور هم مثل بازیکن جایزالخطا است، اما امیدواریم اشتباهات داوری در آینده کمتر شود و ما هم به داوران احترام بگذاریم تا بهتر قضاوت کنند.

مدیرعامل سپاهان اصفهان در مورد آمادگی ورزشگاه نقش جهان برای استفاده کردن از VAR خاطرنشان کرد: نقش جهان در مقایسه از ۹۹ درصد ورزشگاه‌های ایران بهتر است و بسیاری از ایراد‌های اصلی آن برطرف شده است. به نقش جهان نگاه منفی می‌شود، اما مقدمات بهتر شدن این ورزشگاه فراهم شده و بسیاری از مشکلات حل شده است. (پارکینگ - مقاوم سازی طبقه دوم و ...) با سیستم ویدئو چک (VAR) بسیار موافقم و در حال تلاش هستیم تا زیرساخت‌های آن را فراهم کنیم. فولاد مبارکه اعلام آمادگی کرده تا ۱۰ روز آینده نقش جهان را تکمیل می‌کند تا یک ورزشگاه ملی ۷۵ هزار نفری داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

پیکان ۰ - ۱ سپاهان اصفهان/ زردپوشان به صدر بازگشتند

فرکی: برانکو گزینه‌ی خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان است

فرکی:اختلاف ما با استقلال ۴ گل نبود/ روی یک اشتباه گل خوردیم

پیکان ۰-۴ استقلال تهران / پیروزی پرگل آبی پوشان در شهر قدس / خط و نشان شاگردان شفر برای بالای جدولی ها


انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل سپاهان درباره پیروزی مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار