لیکنز: پیروزی مقابل ۸۰ هزار هوادار افتخار آمیز بود/ عملکرد دژاگه فوق العاده بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پیروزی خیلی بزرگی بود چون بیش از ۸۰ هزار هوادار به ورزشگاه آمدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، جرج لیکنز پس از پیروزی مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی خیلی بزرگی بود چون بیش از ۸۰ هزار هوادار به ورزشگاه آمدند. بازی خیلی سنگینی دیدیم و بازی خیلی خوبی بود.

او  افزود: استقلال تیم خوبی است و شفر مربی بزرگی است ولی ما امروز نشان دادیم که تیم خیلی خوبی داریم. دیدید که همیشه در بازی‌های بزرگ جزییات هستند که تاثیرگذارند و ما با آنالیز خوبی که داشتیم به موفقیت رسیدیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: بازی از نظر تاکتیکی سطح بالایی داشت. خوشحالم که طبق آنالیزی که داشتیم توانستیم بازی را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم.

لیکنز خاطرنشان کرد: به نظرم عبدالله‌زاده بهترین بازیکن ما بود که در آخرین دقیقه به میدان آمد و حتی توپی به پایش برخورد نکرد. دیدید که احسان حاج‌صفی هفته گذشته اشتباهی داشت اما  امروز بهترین عملکرد ممکن را داشت. امروز بازی بدون توپ ما بسیار مهم بود و فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد شد.

او  گفت: این بازی برای ما بسیار مهم بود و خیلی به خودم افتخار می‌کنم که در حضور ۸۰ هزار هوادار پیروز شدیم و این برد را به هواداران و مالک باشگاه تقدیم می‌کنم.

سرمربی بلژیکی تراکتور تاکید کرد: ما نمی توانستیم تغییرات زیادی در بازی ایجاد کنیم ولی در کل بازی خوبی بود و همه چیز عالی بود. این هفته یک برنامه داریم که یک بازی تدارکاتی انجام دهیم تا بازیکنانی که فرصت بازی نداشتند آماده‌تر بشوند.

لیکنز اظهار کرد: استقبال و حمایت هواداران عالی بود و ما باید در ابتدا تلاش می‌کردیم که تمرکز خودمان را حفظ کنیم و بازیکنان احساساتی نشوند و تمرکز لازم را روی بازی داشته باشند.

او  ادامه داد: در بعضی صحنه‌ها نباید توپ را از دست می‌دادیم و تیم حریف هم تیم قدرتمندی بود. به نظرم سزاوار این برد بودیم و عملکرد اشکان دژاگه فوق‌العاده بود. نیمه اول بچه‌ها یک سری پاس‌های اشتباه داشتند ولی در نیمه دوم این اشتباهات کاهش یافت.

سرمربی تیم تراکتور تصریح کرد: انتظارات از این تیم زیاد است ولی تراکتور تاکنون به قهرمانی نرسیده است. من در ترابوزان اسپور هم این تجربه را داشتم که فشار قهرمانی روی تیم بود. فراموش نکنیم که آقای زنوزی فقط ۶ ماه است که این باشگاه را خریداری کرده است و ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا به سطح عالی برسیم.

او افزود: این باشگاه هواداران زیادی دارد و ما باید منطقی برخورد کنیم و احساساتی نشویم. مالک باشگاه آقای زنوزی فرد جاه طلبی است و من دوست دارم برای رسیدن به این اهداف به ایشان کمک کنم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: در نیمه اول عملکرد ما مثل نیمه دوم نبود و همینکه در نیمه دوم پیشرفت داشتیم خیلی خوب بود. ممکن بود در لحظات پایانی همچون هفته قبل روی یک اشتباه پیروزی را از دست بدهیم.‌ هفته گذشته داور روی یک اشتباه بزرگ پنالتی ما را اعلام نکرد ولی امروز آقای خورشیدی روی بازی مسلط بود‌.

او تاکید کرد: ما سه امتیاز بازی را گرفتیم ولی این پایان کار نیست و باید بیشتر تلاش کنیم.

او  درباره پیروزی با یک گل گفت: ما جلوی تیم بزرگی مثل استقلال بازی داشتیم که حتی ممکن بود بازنده باشیم. قطعاً دوست داشتیم گل‌های دوم، سوم و چهارم را هم بزنیم. با مسی صحبت کردم تا سال بعد به تبریز بیاید و به تیم ما کمک کند. نباید به پیروزی با یک گل نگاه منفی‌ای داشته باشیم.

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: تیم ما فقط به یک بازیکن وابسته نیست و ۲۵ بازیکن سطح بالا داریم. فشار زیادی روی استوکس وجود دارد و باید به او کمک کنیم‌ تا به شرایط ایده آل بازگردد.‌ یک تیم فقط به مهاجم خود نباید وابسته باشد. من با لوکاکو کار کردم که در ۱۸ سالگی بهترین مهاجم لیگ بلژیک بود، زمانی که مورینیو در چلسی بود او نتوانست به شرایط ایده‌آل برگردد ولی چند سال بعد به شرایط ایده‌آل بازگشت. تراکتور می‌تواند با چند سیستم مختلف بازی کند.


بیشتر بخوانید:

جدال نفسگیر شاگردان شفر و لینکرز در تبریز/ تقابل فرکی و تیم سابق در تهران

الماس‌های سیاه در تبریز می‌درخشند/ سرخابی‌های ایران با نیمکت‌های اروپایی

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب


 انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تراکتورسازی درباره پیروزی برابر استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار