بهتاج: هواداران تبریزی سنگ تمام گذاشتند/ کمیته تعیین وضعیت بازیکنان هنوز رای صادر نکرده است

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: هواداران تبریزی سنگ تمام گذاشتند و بالای ۱۰۰ هزار نفر به استادیوم آمدند و خیلی‌ها هم به خانه بازگشتند.

ایوب بهتاج مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیمش برابر تیم استقلال اظهار کرد: تیم ما بازی خوبی ارائه کرد و در نهایت ۳ امتیاز این بازی مهم و حساس را بدست آوردیم. هواداران تبریزی سنگ تمام گذاشتند و بالای ۱۰۰ هزار نفر به استادیوم آمدند و خیلی‌ها هم به خانه بازگشتند. همچنین برخی از هواداران  در کوه‌های اطراف هم بازی را تماشا می‌کردند و از حضور پرتعداد تماشاگران در این بازی خوشحال هستیم.  

او درباره استقبال هواداران از این بازی گفت: بله هواداران با وجود بارش باران استقبال خوبی از این بازی کردند و طی بیانیه‌ای هم از آن‌ها تشکر و قدردانی کردیم.  

عملکرد داوری در این بازی رضایت بخش بود 

بهتاج درباره عملکرد داوری در این بازی بیان کرد: اگر انتقادی از داوری می‌کنیم به خاطر این است که حقمان ضایع می‌شود، اما داوران زحمتکش هستند و باید به آن‌ها احترام بگذاریم. عملکرد داوران در این بازی رضایت بخش بود.  

ما قبل از بازی با استقلال بیانیه ندادیم 

مدیرعامل تراکتورسازی درباره صدور بیانیه قبل از بازی‌ها بیان کرد: ما قبل از بازی با استقلال بیانیه ندادیم و فقط به خاطر اشتباهات داوری در بازی قبلی مان اعتراض کردیم و بیانیه دادیم.  

او درباره اینکه شکایتی از باشگاه استقلال به علت بازی کردن داریوش شجاعیان می‌کنید، اظهار کرد: به هر حال هنوز کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان رای را صادر نکردند تا در این باره اقدام کنیم.  

بهتاج درباره اینکه پاداشی به بازیکنان تراکتورسازی داده می‌شود، گفت: بله برای پیروزی برابر استقلال پاداشی در نظر گرفتیم که به بازیکنان می‌دهیم.  

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان ما با پیروزی که برابر استقلال بدست آوردند روحیه شان افزایش یافت و در بازی بعدی هم با تمام توان خود حاضر می‌شوند.  


بیشتر بخوانید:

جدال نفسگیر شاگردان شفر و لینکرز در تبریز/ تقابل فرکی و تیم سابق در تهران

الماس‌های سیاه در تبریز می‌درخشند/ سرخابی‌های ایران با نیمکت‌های اروپایی

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار