ایرانپوریان: کیفیت زمین خوب نبود/ امیدوارم لیگ با قهرمانی سپاهان تمام شود

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خداراشکر توانستیم در مسابقه‌ای  که نه آب و هوا خوب بود و نه زمین کیفیت مناسبی در حد لیگ برتر داشت، به برد برسیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ایرانپوریان، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در مورد وضعیت این تیم بیان کرد: خدا را شکر توانستیم در مسابقه‌ای که نه آب و هوا خوب بود و نه زمین کیفیت مناسبی در حد لیگ برتر داشت، به برد برسیم.

او افزود: در زمین که در حد لیگ برتر نبود، حتی نرم‌دوی هم سخت بود، چه برسد در آن فوتبال بازی کرد. خدا را شکر توانستیم در این بازی ۳ امتیاز را بگیریم و دوباره به صدرجدول برسیم. دلیل اینکه بازی کیفیت لازم را نداشت، شرایط زمین بود. واقعا نمی‌شد در این زمین یک پاس ساده داد. موقع دویدن ناگهان پا به داخل زمین می‌ رفت و فقط خدا را شکر که پیروز زمین شدیم.

ایرانپوریان در مورد قهرمانی در لیگ برتر خاطرنشان کرد: به طور قطع امسال یکی از باکیفیت‌ترین لیگ‌ها را داریم. همه تیم‌ها فوتبال بلد هستند و با برنامه ریزی کار می‌کنند. امیدوارم در این لیگ با قهرمانی سپاهان همراه باشد.

ایرانپوریان در پایان درباره بیانیه‌هایی که تیم‌های مدعی علیه یکدیگر می‌دهند، گفت: به نظر من این بیانیه‌ها حرفه‌ای نیست و من کوچکتر از آن هستم که در این باره نظر بدهم، اما اینکه هر تیمی درباره تیم‌های دیگر نظر بدهد، جهت‌دار است تا شاید داوری‌ها به سمتش بیاید. امیدوارم این بیانیه بازی‌ها هرچه سریع‌تر تمام شود.


بیشتر بخوانید:

پیکان ۰ - ۱ سپاهان اصفهان/ زردپوشان به صدر بازگشتند

فرکی: برانکو گزینه‌ی خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان است

فرکی:اختلاف ما با استقلال ۴ گل نبود/ روی یک اشتباه گل خوردیم

پیکان ۰-۴ استقلال تهران / پیروزی پرگل آبی پوشان در شهر قدس / خط و نشان شاگردان شفر برای بالای جدولی ها


انتهای پیام/

اظهارات ایرانپوریان درباره دیدار سپاهان و پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار