صفاری نطنزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملیات تروریستی خاش نتیجه ناامیدی آمریکا از براندازی جمهوری اسلامی بود/ نشست ورشو آمریکا و متحدانش را مفتضح کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: حادثه تروریستی خاش نتیجه خشم و ناامیدی آمریکا و معاندان نظام از براندازی جمهوری اسلامی ایران بود.


عملیات تروریستی خاش نتیجه نامیدی آمریکا از براندازی جمهوری اسلامی بود/ نشست ورشو آمریکا و متحدانش را مفتضح کردمرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به حادثه تروریستی خاش و ارتباط آن با نشست ورشو اظهار کرد: اجلاس ورشو به اعتراف بسیاری از غربی‌ها یک اجلاس مرده و شکست خورده بوده و آنهایی که آمریکا انتظار داشت تا در این کنفرانس حضور پیدا کنند حاضر به انجام این کار نشدند، این امر باعث مفتضح شدن این کشور و مقامات آن شد که البته به نظر می‌رسد بسیار از این رسوایی عصبانی هستند.

وی افزود: حضور جدی مردم در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امیال و آرزو‌های گندیده آمریکا و معاندان نظام را بر باد داد.

صفاری نطنزی تصریح کرد: مردم کشورمان با حضور خود معادلات منطقه‌ای آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی را بر هم زدند و در نتیجه آنها از روی درد، نا امیدی و استیصال از شکست جمهوری اسلامی دست به اقدام تروریستی اخیر زدند.

عضو کمیسیون امنیت گفت: این گروهک پسمانده نظام سلطه و مزدوران آمریکا در منطقه هستند و هر روز با نام‌های مختلفی مانند جیش العدل، داعش و ... بروز و ظهور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: این عملیات که منجر به شهادت جمعی از هموطنانمان شد در واقع نتیجه خشم و ناامیدی معاندان نظام و سرکردگان آنها از براندازی جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار