ایفای نقشی جدی‌تر در خصوص کاهش مصرف دارو به خصوص آنتی بیوتیک‌ها در درمان دام‌ها

سرپرست دامپزشکی استان کرمانشاه خواستار ایفای نقشی جدی‌تر در خصوص کاهش مصرف دارو به خصوص آنتی بیوتیک‌ها در درمان دام‌ها شد .

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید حاج محمدی سرپرست دامپزشکی استان کرمانشاه با هشدار در خصوص خطرات بهداشتی ناشی از باقی مانده دارویی در گوشت و شیر، از مسئولین فنی دامپزشکی خواستار ایفای نقشی جدی‌تر در خصوص کاهش مصرف دارو به خصوص آنتی بیوتیک‌ها در درمان دام‌ها شد.

وی گفت : سازمان دامپزشکی بعنوان یکی از ارگان‌های کاملا تخصصی نقش بسیار مهمی در حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی کشور و سلامت و بهداشت عمومی جامعه ایفا می‌کند که در جهت نیل به این اهداف همکاری بخش خصوصی و دولتی الزامی است.

وی در ادامه با هشدار جدی در خصوص خطرات بهداشتی ناشی از باقی مانده‌های دارویی در گوشت و شیر، از مسئولین فنی دامپزشکی خواستار ایفای نقشی جدی‌تر در کاهش مصرف دارو به خصوص آنتی بیوتیک‌ها در درمان دام‌ها شد.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان در ادامه افزود: رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی توسط مسئولین فنی، رعایت انصاف در قیمت دارو، فروش دارو تنها با نسخه دامپزشک و عدم دخالت در امور درمانی از خطوط قرمز اداره کل دامپزشکی استان است که در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

هشدار در خصوص خطرات بهداشتی ناشی از باقی مانده دارویی در گوشت و شیر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار