لاله زارهای اصفهان شرمنده از روی مادران دلسوخته حادثه تروریستی زاهدان

حادثه تروریستی زاهدان و لاله های پرپر شده در آن داغی است که همه مردم در آن شریک خانواده های داغدار خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اصفهان بار دیگر شهیدپرور بودن خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به اثبات رساند و این بار نخستین شهدای دهه پنجم نظام مقدس جمهوری اسلامی را با نام خود برای آیندگان به یادگار گذاشت.

شهدای بی‌سلاح و بی‌دفاعی که پس از پایان شیفت خود در تامین امنیت و محرومیت‌زدایی مرز‌های جنوب شرقی کشور و در زمان بازگشت به منازل خود به دست منافقین گروهک تروریستی جیش الظلم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در یک سو ۲۷ شهید هستند که در دهه پنجم انقلاب اسلامی خاطره‌ساز شدند و در راه دفاع از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و در سویی دیگر منافقینی که چنین می‌پندارند می‌توان با نظیر این حرکات، پایه‌های نظام و ایمان مردم را متزلزل کنند.‌

ای کاش بودند و می‌دیدند مردم شهر شهیدپرور اصفهان چگونه از شهیدان خود استقبال کردند،‌ای کاش بودند و می‌دیدند که چگونه این اقدامات پوچ، مردم را با یکدیگر در جهت نابودی هر چه سریع‌تر ظلم و منافقین همدل‌تر می‌کند و هم‌اکنون هر کجای این شهر که پای می‌گذاری اخبار شهدای بی‌دفاع لشکر ۱۴ امام حسین (ع) همچون عطری فراگیر شده و مردم شهیدپرور اصفهان بی‌صبرانه برای تشییع سرافرازان خود انتظار می‌کشند.

شب وداع با شهدای حادثه تروریستی زاهدان که با استقبال پرشور مردم، قرائت زیارت عاشورا و اقامه نماز جماعت در کنار پیکر این شهدا همراه بود، حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، استاندار اصفهان، نمایندگان مردم اصفهان در مجلس، فرمانده انتظامی استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان استانی از حاضران در این مراسم بودند. این در حالی است که عده کثیری از مردم نیز به علت تکمیل بودن ظرفیت حسینیه ثارالله (ع) موفق به ورود نشدند و در خیابان‌های مجاور مراسم را دنبال کردند.

گفتنی است مراسم تشییع شهدای گرانقدر حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان نیز امروز شنبه با سخنرانی سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران از ساعت ۱۴:۳۰ و از میدان بزرگمهر به‌سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود و مراسم بزرگداشت این شهدای والامقام نیز صبح یکشنبه در گلستان شهدای اصفهان با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

وداع مردم اصفهان با شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.