رکوردشکنی ورزشکار کبودراهنگی در مسابقه قویترین مردان

پولادمرد کبود راهنگی رکورد ۲ ماده مسابقات قویترین مردان ایران را به نام خود ثبت کرد.

رکوردشکنی ورزشکار کبودراهنگی در مسابقه قویترین مردان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا قیطاسی ورزشکار کبود راهنگی در سیزدهمین دوره این پیکار‌ها در ماده ۸ بار غلتاندن لاستیک ۵۰۰ کیلوگرمی با ۲۴ ثانیه و در ماده بلند کردن ۲ گوی ۲۰۰ و ۲ گوی ۱۸۰ کیلوگرمی با ۲۶ ثانیه رکورد دار ایران شد.
قیطاسی در مجموع با کسب ۱۴ امتیاز مقام پنجم ایران را کسب کرد و همراه جلیل عبداللهی دیگر ورزشکار کبودراهنگی که به مقام پانزدهم رسید به مسابقه مردان آهنین که اواسط اسفند برگزار خواهد شد، راه یافت.
در مسابقات قویترین مردان ایران، رامین فرج نژاد از البرز با ۲۶، نعمت جلالی از تهران با ۲۰، مجتبی محمدزاده از البرز با ۱۶ و مهدی دشتی از خراسان رضوی با ۱۵ امتیاز عناوین نخست تا چهارم را کسب کردند و ایمان شمس از البرز با ۱۲ امتیاز ششم شد.
به نفرات اول تا ششم این رقابت‌ها جوایز نقدی اهدا شد.
سیزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان ایران با حضور ۱۲۰ ورزشکار از سراسر کشور در وزن و رده سنی آزاد و در سه مرحله مقدماتی، نیمه پایانی و پایانی در سالن یک هزار نفری ولایت مهدیشهر سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/د.ا

ورزشکار کبودراهنگی در مسابقه قویترین مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۴:۳۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
درپخش شبکه استانی نوعی فرارازنشان دادن روستاها یا بعبارتی گذرسریع درنشان دادن تصاویرشهر وروستاها دارین .مثال اگه برنامه ای دریک روستا انجام شده اون رودر2ثانیه خبرمیدید .
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۲:۲۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
نه عکسی نه فیلمی چرا؟