سهم شهرستان‌های فارس از بارش باران اخیر/اردکان رکورددار بارش

مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارندگی اخیر در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

دهملایی مدیرکل هواشناسی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش اخیر باران از دیروز تا صبح امروز، اظهار کرد: اردکان با ۴۲ و یک دهم میلی متر، شهرک گلستان ۳۶ و ۹ دهم و کازرون با ۳۲ و ۳ دهم میلی متر رکورددار بیشترین میزان بارندگی در استان بوده اند.

وی ادامه داد: در اقلید ۲۲، تخت جمشید ۲۱ و ۲ دهم، درودزن ۲۰ و ۸ دهم، نورآباد ممسنی ۲۰ و ۳، زرقان ۱۶ و ۸ دهم، فیروزآباد ۱۵ و ۳ دهم، سروستان ۱۵ و ۲ دهم و شیراز ۱۴ و ۲ دهم میلی متر باران ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: ارسنجان ۱۲، خنج ۱۱ و ۴ دهم، قیرو کارزین ۱۱ و ۳ دهم، جهرم ۱۰ و ۲ دهم، فسا ۸ و ۴ دهم، فراشبند ۸ و یک دهم، زرین دشت ۷ و ۸ دهم، فورگ داراب ۷ و ۳ دهم، بوانات ۶ و ۳ دهم و صفاشهر ۶ میلی متر باران باریده است.

دهملایی تصریح کرد: در آباده ۵ و ۲ دهم میلی متر، استهبان ۴ و ۸ دهم، لار ۳ و هشت دهم، داراب ۲ و ۷ دهم، لامرد ۲ و ۲ دهم، ایزدخواست و نی ریز یک و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی فارس افزود: سامانه بارشی از دیروز وارد استان شده و تا روز یکشنبه در استان پایدار است و پس از خروج باعث کاهش دما می‌شود.

انتهای پیام/چ

میزان بارندگی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار