بارش برف سیاه در روسیه! +فیلم

بارش برف سیاه در یکی از شهرهای روسیه موجب حیرت مردم محلی شد که در این خبر ویدئویی از این پدیده عجیب آب‌وهوایی مشاهده می‌کنید.

باریدن برف سیاه در روسیه! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقوع یک پدیده عجیب و نادر آب و هوایی در یکی از مناطق روسیه موجب حیرت مردم محلی شد. بارش برف سیاه و سیاه پوش شدن زمین در استان کمروو روسیه تعجب مردم را در پی داشت.

ویدئویی که توسط یکی از ساکنان محلی و به کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، این پدیده نادر را به تصویر می‌کشد. این ویدئو این منطقه از روسیه را که با برف سیاه، پوشیده شده و صحنه‌ای ترسناک را به وجود آورده، نشان می‌دهد.

گفته می‌شود نقص در پالایشگاه زغال سنگ که در این منطقه از روسیه قرار دارد، علت این پدیده عجیب بوده است. شرایط مشابه در مناطق کمروف، پروکوپیوسک، کیسلوسک و نوووکوزنتسک گزارش شده است. در منطقه کمروو روسیه، بزرگترین معدن جهان با مساحت ۷۰۰۰۰ کیلومتر مربع قرار دارد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که وقوع چنین پدیده‌ای در روسیه خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز بارش برف سیاه در روستایی در منطقه ایوانوف روسیه باعث تعجب ساکنان این روستا شده بود. دود حاصل از لوله کارخانه بافندگی این روستا علت این پدیده دانسته شده بود. این در حالی بود که بنا بر گفته روستائیان، آنها پیش‌تر شاهد چنین وضعیتی در روستا نبودند.

انتهای پیام/

وقوع پدیده آب و هوایی عجیب در روسیه!

برچسب ها: جذاب ترین ها ، برف ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
این همه عذاب الهی بر اهل سنت روسیه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
این روستاست؟!