پدیده با یک غایب مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال پدیده مشهد برای دیدار مقابل پرسپولیس یک بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ تیم‌های پرسپولیس تهران و پدیده شهر خودرو در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم تلاش می‌کنند تا با پیروزی به مصاف سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی بروند.

پدیده که با هدایت یحیی گل محمدی در لیگ هجدهم نتایج خوبی گرفته، در صدد است تا با شکست پرسپولیس به نیمه نهایی و قهرمانی برسد. البته آن‌ها کار سختی برای رسیدن به جام دارند و اگر رو در روی شاگردان برانکو به پیروزی برسند، باید در نیمه نهایی و سپاهان و در فینال از سد داماش گیلان بگذرند.

پدیده شهر خودرو برای تقابل با پرسپولیس مصدوم ندارد، اما سعید صادقی، هافبک، مهاجم این تیم به دلیل اخراج مقابل فولاد خوزستان غایب و دیدار مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ را از دست داده است.

مشهدی‌ها ساعتی پیش به تهران رسیدند و در کمپ الیاف حضور دارند تا با استراحت و تمرینات آماده سازی مقابل پرسپولیس حاضر شوند. این تیم در آخرین بازی خود مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی صفر بر صفر رسید.

گفتنی است، شاگردان یحیی گل محمدی در بازی‌های گذشته جام حذفی موفق شدند از سد ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان بگذرند و در صدد شکست پرسپولیس هستند. این ۲ تیم در هجدهمین دوره لیگ برتر ۲ بار به مصاف هم رفتند که در تهران و مشهد، شاگردان برانکو موفق شدند با گلزنی علی علیپور از روی نقطه پنالتی به برتری یک بر صفر برسند.

دیدار شاگردان برانکو و یحیی گل محمدی، ۲۹ بهمن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

کاپیتان پرسپولیس به دیدار مقابل پدیده می‌رسد/ مصدومیت ربیع خواه برطرف شد

تاریخ برای پرسپولیس تکرار می شود

سنگربان رقیب آسیایی پرسپولیس مصدوم شد


انتهای پیام/

شاگردان گل محمدی رو در روی پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار