فتح الله زاده: دایی یا قلعه نویی باید برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شوند / درباره جذب پاتوسی همه نقش دارند

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: دایی یا قلعه نویی می‌توانند بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی باشند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره جذب پاتوسی و مشکلاتی که این بازیکن در دریافت مجوز برای حضور در بازی های استقلال دارد اظهار کرد: احساسم این است که خطیر به تنهایی مسئول نیست و مدیر عامل در جریان بوده است  که این بازیکن هنوز نتوانسته مجوز بازی بگیرد. اما باید بگویم در بازی های تیم ملی آفریقای جنوبی او روی نیمکت بوده است و باشگاه بلژیکی هم حضور او را تایید کرده و باید تحقیق بیشتری شود.

باید جزییات جذب پاتوسی را دانست

او ادامه داد: به هر حال درباره اتفاقات رخ داده یک نفر تصمیم گیرنده نیست و نمی دانم در این رابطه  با چه فردی مشورت کردند، باید جزئیات دقیق جذب پاتوسی را دانست.

استقلال به شفر نیاز دارد

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال درباره حضور شفر در تیم ملی ایران گفت: استقلال هنوز به شفر احتیاج دارد و باید در این تیم بماند. به نظرم تیم ملی باید به افرادی مثل دایی و قلعه نویی سپرده شود و اگر قرار است در مسابقات رده سوم را کسب کنیم، بهتر است همین نفرات هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند.

دوستانم توان خرید باشگاه استقلال را دارند

فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت خرید باشگاه استقلال و خصوصی شدن این باشگاه بیان کرد: هنوز از سوی خصوصی سازی اعلامی به ما نرسیده که خریدار ها بیایند، اما منتظریم تا نشانه ای از واگذاری مشخص شود. از طرفی من قدرت خرید ندارم اما دوستانی دارم که می توانند این کار را انجام دهند.


بیشتر بخوانید:

واکنش فتح الله زاده به حواشی بوجود آمده درباره سلیمی و ملی پوشان فوتبال + فیلم

فتح الله زاده از عملکرد کی‎روش در ایران می‎گوید + فیلم

فتح الله زاده: اگر بودم، کار برای پرسپولیس سخت می‌شد/ استقلال دربی را می‌برد


انتهای پیام/

اظهارات علی فتح الله زاده پیرامون مشکلات استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار