میزان بارش باران در سامانه اخیر بارندگی/اردکان رکورددار بارش سال زراعی تاکنون

مدیر کل هواشناسی فارس، میزان بارش باران در شهرستان های استان را اعلام کرد.

دهملایی مدیر کل هواشناسی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارش باران از دیروز تا ظهر امروز اظهار کرد: اردکان با ۵۵ و ۵ دهم میلی متر، شهرک گلستان ۳۶ و ۹ دهم و کازرون با ۳۶ و ۸ دهم میلی متر رکورددار بیشترین میزان بارندگی در استان بوده اند.

وی اضافه کرد: در درودزن ۳۳ و ۲ دهم، فیروزآباد ۳۰ و یک دهم، نورآباد ممسنی ۲۶ و یک دهم، تخت جمشید ۲۴ و ۴ دهم، اقلید ۲۳ و ۶ دهم،  قیرو کارزین ۲۲ و ۴ دهم، جهرم ۲۱ و ۷ دهم، سروستان ۱۹ دهم و زرقان ۱۷ و ۵ دهم میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی فارس ادامه داد: ارسنجان ۱۵ و ۹ دهم، شیراز ۱۵ و ۶ دهم، فسا ۱۳ و ۹ دهم، بوانات ۱۳ و ۷ دهم، زرین دشت ۱۳ و ۴ دهم، خنج ۱۳،  فراشبند ۱۲ و ۸ دهم، فورگ داراب ۱۰ و ۷ دهم و صفاشهر ۱۰ و ۳ دهم میلی متر باران ثبت شده است.

دهملایی تصریح کرد: در داراب ۸ و یک دهم، استهبان ۵ و ۹ دهم، آباده ۵ و ۸ دهم میلی متر، لار ۴ و یک دهم،  ایزدخواست ۴ ، لامرد ۲ و ۶ دهم، و نی ریز یک و ۸ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در اردکان ۴ سانتیمتر برف باریده است، افزود: اردکان با ۶۰۵، نورآباد ممسنی با ۴۸۸ و ۲ دهم و کازرون با ۳۷۸ و ۵ دهم بیشترین میزان بارندگی در سال زراعی تاکنون را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل هواشناسی فارس افزود: سامانه بارشی از دیروز وارد استان شده و تا روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه در استان پایدار است و پس از خروج باعث کاهش دما می‌شود.

انتهای پیام/چ

میزان بارندگی در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار