نظارت بازرسان بر مراکز پخش مواد غذایی در بندرعباس

در مانور بازرسی بهداشت محیط امروز از ۱۵۳ واحد عرضه و پخش مواد غذایی در بندرعباس بازدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،یحیی میرزاده رئیس مرکز بهداشت بندرعباس گفت: در مانور بازرسی بهداشت محیط امروز ۴۵ بازرس مرکز بهداشت از ۱۵۳ واحد عرضه و پخش مواد غذایی در بندرعباس بازدید کردند.

وی هدف از اجرای این مانور را ارتقای سلامت جامعه و پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی و بیماری‌های منتقل از آب و غذا اعلام کرد.

یحیی میرزاده افزود: در اجرای این مانور به واحد‌های صنفی متخلف اخطار کتبی داده می‌شود و یا به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
وی گفت: از ابتدای سال تاکنون نیز از ۴۷ هزار و ۲۵ واحد صنفی در بندرعباس بازدید شد که ۸۳ مورد آن به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی تعطیل شدند.

رئیس مرکز بهداشت بندرعباس افزود: در این مدت به هزارو ۲۱۴ واحد اخطار کتبی داده شد و ۲۷۵ واحد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

یحی میرزاده گفت: طرح تشدید بازرسی از مکان‌های عمومی و بسیج سلامت نوروزی نیز از یکم اسفند در بندرعباس و استان آغاز می‌شود.

وی افزود: در این طرح که تا هفدهم فروردین ۹۸ ادامه دارد و بازرسان بهداشت محیط بر مکان‌های تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران ها، هتل‌ها و مکان‌های عمومی نظارت ویژه می‌کنند.
رئیس مرکز بهداشت بندرعباس گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از واحد‌های صنفی مواد غذایی به سامانه ۱۹۰ بهداشت محیط استان دهند.
انتهای پیام/ز


بازرسی از ۱۵۳ مرکز پخش مواد غذایی در بندرعباس

برچسب ها: تغذیه ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار