پرچمداران جدید سامسونگ به همراه گجت‌های جدید این شرکت معرفی می‌شوند

سامسونگ در صدد است تا با رونمایی از گجت‌های جدید این شرکت، مراسم معرفی رسمی گوشی‌های پرچمدار خود را هرچه بیشتر باشکوه کند.

پرچمداران جدید سامسونگ به همراه گجت‌های جدید این شرکت معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان گوشی‌های جدید سامسونگ با نام‌های سامسونگ گلکسی اس‌۱۰‌ای-Galaxy S10e، گلکسی اس ۱۰-Galaxy S10 و گلکسی اس ۱۰ پلاس-Galaxy S10plus در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۷ به طور رسمی معرفی می‌شوند.

سامسونگ برای فراهم کردن شرایط هرچه بهتر جهت خرید آسان گوشی‌های جدید خود، اقدام به افتتاح چندین فروشگاه در نقاط مختلف جهان کرده و در نظر دارد همزمان با معرفی رسمی پرچمداران خود، گجت‌های جدید سامسونگ را نیز معرفی کند. از میان فروشگاه‌هایی که سامسونگ در نقاط مختلف جهان افتتاح کرده است، بیشترین تعداد آن در ایالات متحده آمریکا است. همین مسئله به روشنی هدف غول فناوری کره‌ای برای رقابت سخت با اپل در آمریکا را آشکار می‌سازد.

در فروشگاه‌های سامسونگ خریداران در حین مشاهده و انتخاب محصولات متنوع این شرکت، می‌توانند از کارشناسان حاضر در فروشگاه نیز در مورد تمامی تولیدات سامسونگ از قبیل محصولاتن خانگی، تلفن همراه، تبلت، سیستم صوتی و ... راهنمایی بگیرند. آمار‌ها نشان داده در سال‌های اخیر آنچه در کنار گوشی‌های هوشمند سامسونگ بیشترین توجه را به خود معطوف کرده، گجت‌های پوشیدنی این شرکت است. جوانان و نوجوانان در سراسر دنیا علاقه وافری به استفاده از گجت‌های پوشیدنی دارند و همین موضوع سود کلانی را برای شرکت‌های بزرگی، مانند سامسونگ ایجاد کرده است.

البته این مهندسان سامسونگ با تلاش همه‌جانبه در تمامی زمینه‌ها به کسب هرچه بیشتر بازار‌های جهانی می‌اندیشند. به عنوان مثال سامسونگ به تازگی تلویزیون‌هایی با کیفیت 8K را تولید کرده و خود را به عنوان مدعی با رقبای کم و حتی شاید بی‌رقیب در این عرصه معرفی کرده است.

مطمئناً مدیران اپل نیز با رصد همه‌جانبه تمامی فعالیت‌های سامسونگ در جهان و به خصوص در ایالات متحده آمریکا، برنامه‌های آینده این شرکت را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که در زمینه فروش از رقیب خود عقب نمانند و با تولید گوشی‌های جدید و محصولات جانبی جذاب، خریداران را هرچه بیشتر به سمت خرید محصولات اپل جذب کنند.


بیشتر بخوانید:

تصاویر و مشخصات کامل گلکسی S10e لو رفت +تصاویر

اولین پوستر رسمی گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد +عکس


انتهای پیام/

تلاش سامسونگ برای هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم رونمایی پرچمداران

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار