اولین پوستر رسمی گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد +عکس

سرانجام انتظار به سر رسید و طرفداران سامسونگ می‌توانند اولین پوستر رسمی گلکسی اس ۱۰ پلاس - Galaxy S10 plus را مشاهده کنند.

اولین پوستر رسمی گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مدت‌ها انتظار و انتشار شایعات بسیار سرانجام اولین پوستر رسمی از +Galaxy S10 منتشر شد.

ایوان بلاس افشاگر بزرگ سامسونگ در صفحه توییتری خود اولین پوستر رسمی از پرچمدار آینده غول تلفن‌های همراه کره‌ای را منتشر کرد تا علاوه بر پایان دادن به بسیاری از شایعات پیرامون این گوشی، اشتیاق علاقمندان و دوست‌داران طرفداران سامسونگ را بیش از پیش کند. هرچند در این پوستر تنها قسمت‌هایی محدود از گوشی جدید سامسونگ مشخص است، ولی در همین مقیاس نیز می‌توان دریافت رنگ بدنه گلکسی اس ۱۰ پلاس در قسمت‌هایی براق و در نقاط دیگر مات است.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سامسونگ +Galaxy S10 در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۷ به صورت رسمی معرفی و رونمایی می‌گردد و مطمئناً اعلام این مسئله از سوی شرکت کره‌ای بهترین خبر برای مشتاقان گوشی‌های هوشمند است. قرار است رونمایی از پرچمدار سامسونگ در شهر سانفرانسیکو صورت گیرد.

ساسونگ همزمان با معرفی +Galaxy S10 و در کنار آن از گجت پوشیدنی جدید این شرکت نیز با نام گلکسی واچ اکتیو - Galaxy Watch Active که البته نام اصلی این محصول Galaxy Sport می‌باشد، رونمایی خواهد کرد. گلکسی اسپرت به باتری با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی آمپر مجهز است و به امکانات دیگری از قبیل: فناوری اینترنت LTE، جی‌پی‌اس، NFC، سنسور تشخیص ضربان قلب و نمایشگر با اندازه ۱.۳ اینچ مجهز است.

گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ ای، اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس با اندازه نمایشگر به ترتیب ۵.۸ اینچ، ۶.۱ اینچ و ۶.۴ اینچ مدل‌هایی هستند که سامسونگ در تاریخ اعلام شده از آن‌ها رونمایی می‌کند. هر چند از زمان مطرح شدن ساخت این گوشی‌ها در شرکت سامسونگ تا الآن خبر زیادی از مشخصات فنی پرچمداران سامسونگ اعلام شده ولی خالی از لطف نیست که با دیگر بدانیم گوشی گلکسی اس ۱۰‌ای دارای دروبین دوگانه در پشت و سنسور اثر انگشت جانبی است. این در حالی است که گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس دارای دوربین سه گانه در پشت و دوربین دوگانه در جلو دستگاه هستند.

اولین پوستر رسمی گلکسی اس ۱۰ پلاس-Galaxy S10plus منتشر شد


بیشتر بخوانید: احتمال تجهیز گوشی گلکسی S10 به حافظه ۱ ترابایتی!


انتهای پیام/

خبرهای جدید از پرچمداران سامسونگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار