احتمال تجهیز گوشی گلکسی S10 به حافظه ۱ ترابایتی!

شرکت سامسونگ هفته گذشته اعلام کرد که موفق به تولید حافظه داخلی (eUFS) با ظرفیت یک ترابایت شده است، حال پیش‌بینی می‌شود سامسونگ از این حافظه در سامسونگ گلکسی اس ۱۰ استفاده کند.

احتمال تجهیز گوشی گلکسی S10 به حافظه ۱ ترابایتی!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌شرکت سامسونگ می‌خواهد حافظه استفاده شده در رایانه‌های شخصی را برای پرچم‌دار جدید خود عرضه کند. این شرکت به مناسبت دهمین سال عرضه سری گلکسی اس، ویژگی‌های بسیار خوبی را برای مدل‌های مختلف گلکسی اس ۱۰ (مدل اصلی، پلاس و لایت) در نظر گرفته و می‌خواهد به اصطلاح سنگ تمام بگذارد.

سامسونگ هفته گذشته اعلام کرد که موفق به تولید حافظه داخلی (eUFS) یک ترابایتی شده است که ظرفیت حافظه‌های پیشین استفاده شده در تلفن‌های همراه یا دوربین‌های دیجیتال را دوبرابر افزایش می‌دهد. به گفته این شرکت کره ای، حافظه‌های جدید از نظر اندازه، فضای بیشتری را اشغال نخواهند کرد و هم اندازه نسخه‌های پیشین حافظه داخلی هستند. این نوع حافظه داخلی برای اولین بار در صنعت تلفن‌های همراه تولید شده و تجربه کار با گوشی‌های هوشمند را بیش از پیش به کار با لپ‌تاپ و رایانه‌ای شخصی نزدیک می‌کند.

احتمال تجهیز گوشی گلکسی S10 به حافظه ۱ ترابایتی!

با حافظه داخلی یک ترابایتی کاربران قادر اند تا ۲۵۰ ویدئو ۱۰ دقیقه‌ای با کیفیت 4K در گوشی خود ذخیره کنند، با مجهز شدن دوربین تلفن‌های همراه به کیفیت 4K، حجم بالای این ویدئو‌ها همواره یک معضل برای کاربران تلفن‌همراه بوده است به طوری که در یک تلفن همراه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، به صورت تقریبی می‌توان تنها ۱۳ ویدئو ۱۰ دقیقه‌ای 4K ذخیره کرد، آن هم در حالتی که حافظه از قبل خالی باشد. سامسونگ باوجود حافظه داخلی یک ترابایتی، به فکر استفاده از کارت حافظه جانبی نیز بوده و می‌خواهد سرعت انتقال داده از روی کارت حافظه جانبی را تا ۱۰ برابر افزایش دهد.

احتمال تجهیز گوشی گلکسی S10 به حافظه ۱ ترابایتی!

تولید کنندگان تلفن هوشمند رقابت سختی با یکدیگر دارد و تمام تلاش خود را می‌کنند تا با بالا بردن کیفیت دوربین و عمر باتری بهتر، فروش خود را بالا ببرند. حافظه داخلی با ظرفیت بالا نیز با وجود حجم زیاد تصاویر و ویدئو‌های 4K، می‌تواند به جذب خریدار و فروش هرچه بیشتر محصولات سامسونگ کمک کند.

اما این شرکت برنامه دارد تا از حافظه داخلی یک ترابایتی خود برای اولین بار در گلکسی اس ۱۰ استفاده کند. حافظه داخلی یک ترابایت به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم برای نسخه گلکسی اس ۱۰ پلاس پیش‌بینی شده که در کنار دوربین چهارگانه و ویژگی‌های کاربردی دیگر، می‌تواند این نسخه را به یک مدل بی رقیب در بازار تلفن‌های هوشمند تبدیل کند. این شرکت همچنین اعلام کرده که تولید تلفن هوشمند یک ترابایتی را در نیمه اول ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد تا با سرعت بالا به درخواست پیش‌بینی شده این مدل پاسخ دهد.

احتمال تجهیز گوشی گلکسی S10 به حافظه ۱ ترابایتی!


بیشتر بخوانید: اولین گوشی سامسونگ با نمایشگر Infinity-O وارد بازار جهانی می‌شود +تصاویر


انتهای پیام/

حافظه ۱ ترابایت برای گوشی گلکسی اس ۱۰

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.