بیمارستان قصرشیرین به عنوان یکی از مراکز توریسم درمانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بیمارستان قصرشیرین به عنوان یکی از مراکز توریسم درمانی در سال ۹۸ راه اندازی می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه بیمارستان قصرشیرین به عنوان یکی از مراکز توریسم درمانی در سال ۹۸ راه اندازی می‌شود، گفت : فعال سازی این بیمارستان با توجه به نزدیک بودن موقعیت جغرافیایی به مرز عراق از برنامه‌های مهم سال آینده است.

وی گفت : از سال ۹۴ دستورالعمل پذیرش بیماران خارجی به بیمارستان‌های تابعه ابلاغ شده و اکنون ۱۰ بیمارستان دارای بخش‌های ipd (واحد پذیرش بیماران بین الملل) بوده و کارشناسان گردشگری سلامت در آن‌ها در حال فعالیت هستند.

وی گفت: وجود پزشکان متخصص و مجرب در دانشگاه باعث افزایش ۲/۵ برابری میزان مراجعه بیماران خارجی به بیمارستان‌های تابعه شده است.

وی اظهار داشت: داشتن مرز‌های مشترک با کشور عراق فرصت مناسبی برای جذب بیماران در این حوزه است و برنامه ما برای سال آینده توسعه بخش‌های توریسم درمانی در مراکز درمانی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در راستای توسعه توریسم درمانی در استان کرمانشاه با سرکنسول عراق در کرمانشاه در ماه اخیر رایزنی‌هایی صورت گرفته و مذاکره و اقدام در جهت وارد شدن شرکت‌های گردشگری سلامت برای معرفی خدمات درمانی در استان به بیماران خارجی، تحویل بیماران به مراکز درمانی و عودت آنان به کشور‌های مبدا از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این خصوص بوده است.

 

 

انتهای پیام/د

فعال سازی بیمارستان قصرشیرین با توجه به نزدیک بودن موقعیت جغرافیایی به مرز عراق

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار