ثبت یک وقف جدید در همدان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: یک وقف جدید در همدان به ثبت رسیده است.

ثبت یک وقف جدید در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌ الاسلام سید علی حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت:  قطعه زمینی به مساحت ۱۵۰ متر مربع و به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون تومان در شهرک فرهنگیان وقف شده است.

وی با اشاره به اینکه اعظم عابدی‌نیک فرزند شهید حاج قربانعلی عابدی نیک این زمین را وقف کرده است اظهار داشت: نیت وقف مربوط به ساخت مسجد صاحب الزمان(عج) در شهرک فرهنگیان همدان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه همدان اضافه کرد: ایام عید برای مردم ما یکی از ایام پرنشاط و پرتحرک است و مردم با سنت‌ها و رفتارهای دیرینه‌ای که از بزرگان و تاریخ به جا مانده است در مسافرت و دید و بازدید به سر می‌برند.

وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور فرصت مناسب و مغتنمی برای ارائه خدمات رفاهی به زائران و مسافران نوروزی است.

حسینی بیان کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل، طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص شهرستان شامل امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده محسن(ع)، امامزاده حسین فرزند علی(ع) برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه در قالب برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه‌های کودک و نوجوان، مشاوره، احکام و وقف  اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

یک وقف جدید در همدان ثبت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.