واکنش جالب متحدان آمریکا نسبت به بُرده‌ شدن نام ترامپ از سوی معاونش در کنفرانس مونیخ

زمانیکه معاون رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس امنیتی مونیخ نام دونالد ترامپ را برد و منتظر واکنش متحدان واشنگتن بود با سکوت طولانی آن‌ها مواجه شد.

واکنش جالب متحدان آمریکا نسبت به بردن نام ترامپ در سخنرانی معاونشبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، هنگام سخنرانی مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ زمانیکه او نام ترامپ را در سخنان خود آورد و منتظر واکنش حضار بود با سکوت و واکنش سرد آن‌ها مواجه شد.

معاون رئیس جمهور آمریکا پیش از آنکه با سکوت طولانی حضار مواجه شود، گفت: من حامل درود و تبریکات از سوی چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ هستم. در اینجا پنس با مکثی منتظر واکنش حضار نسبت به نام ترامپ بود که تنها با سکوتی طولانی مواجه شد.

اکسیوس نیز در گزارشی اعلام کرد مایک پنس زمانی که در کنفرانس امنیتی مونیخ برای متحدان آمریکا سخنرانی می‌کرد، وقتی نام ترامپ را در سخنرانی خود آورد، با سکوت سرد متحدان کشورش روبه‌رو شد. معاون رئیس جمهور آمریکا این هفته برای حضور در ۵۵‌اُمین کنفرانس امنیتی مونیخ با هیاتی متشکل از نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این کشور و سناتور لیندسی گراهام به آلمان سفر کرد.

این مقام آمریکایی در کنفرانس امنیتی مونیخ از متحدان کشورش در پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) خواست هزینه‌های دفاعی خود را افزایش دهند. وی همچنین گفت: آمریکا نمی‌تواند در کنار آن دسته از متحدانش در ناتو که از شرق سلاح می‌خرند، بایستد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
اين ترامپ يه ذره آبرو حيثيت برا آمريكا نذاشته
آخرین اخبار