رفعتی:

راه اندازی سامانه VAR در ورزشگاه آزادی بررسی شد / نماینده استقلال نیامد

نشست بررسی راه اندازی سامانه VAR در ورزشگاه آزادی صبح امروز با حضور نمایندگان صدا و سیما در دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، داوود رفعتی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال  گفت: صبح امروز به دعوت فدراسیون فوتبال در دفتر سرپرست دبیرکلی میزبان نمایندگان صدا و سیما همچنین باشگاه پرسپولیس و دو شرکت داوطلب جهت اجرای VAR بودیم تا آخرین شرایط و موضوعات مرتبط با اجرای این سامانه را مورد ارزیابی قرار دهیم.

رفعتی اضافه کرد:علیرغم دعوت از باشگاه استقلال متاسفانه نماینده‌ای از این باشگاه در جلسه حضور نداشت، با این وجود آخرین شرایط، موضوعات مرتبط و راهکار‌ها در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی گفت:  از مسئولین  صدا و سیما تشکر می‌کنیم که در این خصوص قول همکاری همه جانبه دادند. همچنین مقرر شد آخرین نرم افزار‌ها و سایر ملزومات اجرای سامانه به اطلاع بخش‌های مربوطه برسد و در مرحله نخست به صورت آفلاین سامانه VAR در ورزشگاه آزادی مورد آزمایش قرار گیرد و  با توجه به حساسیت موضوع و بنا بر تصمیمی که در جلسه اتخاذ شد هرگونه اطلاع رسانی و اظهار نظر در خصوص اجرای سامانه VAR از طریق اینجانب صورت می‌پذیرد.


بیشتر بخوانیدقانون درباره شادی گل اشکان دژاگه مقابل استقلال چه می‌گوید؟



انتهای پیام/

 

نشست بررسی راه اندازی سامانه VAR

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار