رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد

عربده کشان محله خراسان به دام افتادند/ تخریب ۹ دستگاه عابربانک

سردار ذوالقدری از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از افراد شرور محله خراسان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: در ساعت ۶ بعد از ظهر ۲۴ بهمن ماه سال جاری با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر تخریب ۹ دستگاه خودرو در محله خراسان توسط تعدادی از افراد شرور، تیمی از مأموران پایگاه هفتم برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد شرور علاوه بر تخریب ۹ دستگاه خودرو، با ایجاد سر و صدا و عربده‌کشی، موجب رعب و وحشت اهالی محل شدند، افزود: متهمان پس از تخریب خودرو‌ها از محل متواری شدند.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان از افراد شرور محله شوش و شهرزاد هستند که به همراه سایر همدستانشان پس از حضور در محله خراسان، برای خودنمائی به تخریب خودرو‌ها و عربده‌کشی اقدام کردند.


بیشتر بخوانید: شرور کیانشهر دستگیر شد


وی افزود: در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که ۲ متهم اصلی این پرونده برای رهایی از چنگ قانون، پس از ارتکاب جرم به یکی از استان‌های شمالی ایران فرار کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و اخذ نیابت قضائی، تیمی از مأموران برای دستگیری آنان به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند ضمن توقیف خودرو آنان هر ۲ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سردار ذوالقدری گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری سایر متهمان این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

دستگیری اشرار محله خراسان

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار