چه کنسرت‌هایی در روز پایانی جشنواره موسیقی فجر اجرا می‌شود؟

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، با اجرای ۱۳ کنسرت به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، به ایستگاه پایانی خود رسید. این دوره از جشنواره بسیار فشرده‌تر از دوره‌های قبل و با تعدد اجرا‌ها همراه بود.

در ادامه، برنامه فردا به عنوان ششمین و آخرین روز از جشنواره را ملاحظه می‌کنید؛

در این روز برای اجرای گروه‌های مختلف، فشردگی شدید در اجرا‌ها وجود دارد.

تالار وحدت: ارکستر آیسو با مازیار یونسی از ساعت ۱۸:۳۰ به روی صحنه می‌رود. ساعت ۲۱:۳۰ هم تکنوازی پیانو با هنرمندی هوشیار خیام اجرا می‌شود.

تالار رودکی: کر شهر تهران با سرپرستی مهدی قاسمی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه کنسرت برگزار می‌کند و گروه با تجربه بربطیان با رهبری حسین بهروزی نیا نیز از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به روی صحنه می‌رود.

فرهنگسرای نیاوران: گروه موسیقی یاغلیق با هنرمندی ساناز نامداری و اسماعیل عظیمی در سانس ابتدایی و گروه رخداد با هنرمندی سهند شکرزاده، تکنوازی پیانو به دست سارا صوفی سیاوش به روی صحنه می‌رود.

برج آزادی: کنسرت تنور تریو با میلاد زنده نام و علی پرکار از ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.

تالار سوره حوزه هنری: در بخش نواحی میسان اهواز با مهدی سواری و شالو بوشهر با عبداله مقاتلی مطلق پایان بند این سبک موسیقی در جشنواره امسال هستند.

برج میلاد: در سالن همایش‌های برج میلاد محسن ابراهیم زاده دو سانس میزبان طرفدارانش است، که آخرین اجرای جشنواره موسیقی فجر را به روی صحنه ببرد.

در سالن سیف الله داد در خانه سینما گوشه‌های اصفهان به کارگردانی محمدرضا مهیمن و مستندهزارداستان امیرجاهد به کارگردانی منوچهر مشیری از ساعت ۱۶:۳۰ اکران می‌شود. آخرین بخشی به کارگردانی فرشاد فداییان نیز از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان علاقه‌مندان است.

گفتنی است سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه تا پایان روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه به دبیری شاهین فرهت میزبان دوستداران موسیقی است.

انتهای پیام/

در آخرین روز از جشنواره چه اجرا‌هایی میزبان علاقه‌مندان به موسیقی است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین کاظمی
۲۱:۰۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
‏‎بسم الله ؛ سلام علیکم ؛
یک زمانی صلوات و تکبیرها کم رنگ شد و کف زدن و سوت کشیدن جای آنها را گرفت ؛ نتیجه اش حضور مرفهین و فرصت طلبان و ... در سمت ها و غیره شد ؛ و حالا هم در مقابل بد حجابی ها و رواج کنسرت ها و ... که در رسانه ها جایگزین مراسم های ارزشی می‌شود سکوت کنیم تا عوامل به اصطلاح هنرمند غیرارزشی بر جامعه ی هنری سلطه پیدا کنند .