فرماندار قم عنوان کرد؛

استفاده از سیلندر کپسول گاز مایع برای خودرو‌ها غیر مجاز است/۲۵ واحد غیرمجاز شارژ کپسول گاز مایع در قم پلمب شد

سیار گفت:راهنمایی و رانندگی استان باید با استفاده از اختیارات قانونی برای متوقف کردن این خودرو‌ها و برداشتن تجهیزات ناایمن آن‌ها اقدام کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،معاون خدمات شهری شهرداری قم در کارگروه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری از برخورد شدید با واحد‌های غیرمجاز شارژ کپسول گاز مایع و گاز در قم خبر داد و گفت: با هدف تامین امنیت شهروندان از سال گذشته برخورد با این واحد‌ها آغاز شده است و تا کنون ۲۵ مورد از آن‌ها با حکم مراجع قضایی پلمب شده اند.

سامع اضافه کرد: از میان هفتاد واحدی که اقدام به شارژ کپسول گاز مایع می‌کنند تنها ۴ واحد با رعایت استاندارد‌های لازم و با اخذ مجوز از دستگاه‌های مربوط اقدام به این کار می‌کنند.

سال گذشته هشت مورد حریق در واحد‌های غیرمجاز شارژ کپسول‌های گاز مایع در قم رخ داد.

وی عنوان کرد: بیش از ۴۵ واحد عرضه‌ی کپسول گاز مایع به صورت غیرمجاز در بافت متراکم شهری قم اقدام به شارژ کپسول می‌کنند.

فرماندار قم هم با بیان اینکه برای برخورد با این متخلفان هیچ گونه خلاء قانونی وجود ندارد تاکید کرد: نیروی انتظامی در تعامل با شهرداری و اتحادیه اصناف، ملزم به برخورد با این واحد‌ها هستند.

سیار همچنین استفاده از سیلندر کپسول گاز مایع (lpg) برای خودرو‌ها را غیرمجاز دانست و گفت: راهنمایی و رانندگی استان باید با استفاده از اختیارات قانونی برای متوقف کردن این خودرو‌ها و برداشتن تجهیزات ناایمن آن‌ها اقدام کند.

انتهای پیام/ح

پلمب ۲۵واحد شارژ غیرمجاز کپسول گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار