بوی بهشت در شرق اصفهان

پیکر مطهر پاسدار شهید حسین قدیری کفرانی در زادگاهش، گلستان شهدای روستای کفران از توابع بخش بن رود و ورزنه تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیکرمطهر شهید حسین قدیری کفرانی از شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، صبح امروز بر روی دستان مردم ولایتمدار شرق اصفهان، با جمعیتی چند هزار نفری از آحادمردم، خانواده‌های معزز شهدا و با حضور مسئولین شهری و استانی از مسیر امامزاده طالجرد به سوی گلستان شهدای کفران همراهی و در گلستان شهدای کفران از توابع بخش بن رود و ورزنه خاکسپاری شد.

مردم غیور، ولایتمدار و همیشه در صحنه شرق اصفهان بار دیگر با حضوری پرشکوه در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید حسین قدیری کفرانی قدردان آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی که حاصل تلاش غیور مردان نظامی و انتظامی کشور عزیزمان ایران و خون شهدای والا مقام می‌باشد بودند و جنایت حادثه تروریستی خاش_زاهدان را محکوم کردند.

بوی بهشت حاصل از مجاهدت سربازان جان بر کف آقا امام زمان (عج) سرتاسر شرق اصفهان را فراگرفت و مردم شهید پرور شرق اصفهان با حضور شکوهمند شان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید حسین قدیری کفرانی پیام مشترک حمایتشان از پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت شهادت مظلومانه و جانسوز رزمندگان غیور اسلام که در مأموریت حراست از مرز‌های ایران اسلامی، توسط گروهک‌های حقیر تروریست به شهادت رسیدند را به گوش کور دلان و حقیرانی که اقتدار و عزت ایران اسلامی خار چشمانش شده است رساندند.

شهید حسین قدیری کفرانی چهلمین شهید روستای کفران از توابع بخش ورزنه است که امروز در کنار همرزمانش در گلستان شهدای روستای کفران به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ف

تشییع پیکر شهید قدیری در شرق اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.