عجیب‌ترین کودکان دنیا/ از بچه‌ای با ۳۰۰ دندان تا پری دریایی واقعی + تصاویر

قصد داریم منحصر به فرد‌ترین کودکان جهان با سرنوشت‌های باورنکردنی را به شما معرفی کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کودکی باید دوران بازی و خوشگذرانی باشد، زمانی که همه چیز آسان است و والدین کار‌های سخت را بر عهده دارند. اما برخی کودکان با چالش‌های بزرگی در زندگیشان مواجه هستند که حتی بزرگسالان هم به سختی از پس آن برمی آیند. برخی دیگر هم شخصیت و توانایی‌های عجیبی دارند که نمی‌توانیم از یک کودک انتظار داشته باشیم. هر یک از این کودکان منحصر به فرد یک داستان زندگی باورنکردنی برای گفتن دارند. چه غلبه بر مشکلات پزشکی عجیب باشد یا توانایی‌های شگفت انگیز، این کودکان الهام بخش ما هستند.

بایزید حسین بنجامین باتن واقعی

عجیب‌ترین کودکان دنیا/ از بچه‌ای با ۳۰۰ دندان تا پری دریای واقعی + تصاویر

بایزید حسین در سال ۲۰۱۲ و با بیماری نادر پیری زودرس به دنیا آمد. در این بیماری، جسم فرد هشت برابر سریعتر از افراد عادی پیر می‌شود. در نتیجه بایزید شش ساله در جسم یک فرد هفتاد ساله زندگی می‌کند. چشم‌های گود رفته و پوست چروکیده او بچه‌ها را می‌ترساند و درد مفاصل و ضعف بدنی به او اجازه نمی‌دهد در فعالیت‌های فیزیکی مدرسه شرکت کند. اما به دلیل فعالیت زیاد مغزش، نسبت به سنش هوش بیشتری دارد.

این موضوع مادر و معلمانش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شد که بایزید از دوران نوجوانی عبور نکند، چون معمولا این بیماران در حدود ۱۳ سالگی در اثر سکته قلبی می‌میرند. در حالی که این موضوع مادرش را غمگین می‌کند که نمی‌تواند سال‌های زیادی در کنار فرزندش باشد، اما از هوش و عزم پسرش برای لذت بردن از زندگی مثل یک کودک عادی دائما شگفت‌زده می‌شود.

شین هیومیونگ پیتر پن کره‌ای

عجیب‌ترین کودکان دنیا/ از بچه‌ای با ۳۰۰ دندان تا پری دریای واقعی + تصاویر

در نقطه مقابل بایزید، شین هیومیونگ از کره جنوبی قرار دارد. هیومیونگ در سال ۱۹۸۹ به دنیا آمده و هنوز ویژگی‌های یک پسربچه مثل صورت تپل و صدای تیز را دارد. او به دلیل بیماری نادری به نام سندروم هایلندر هنوز به سن بلوغ نرسیده است، چون این بیماری روند پیری جسم را بسیار کند می‌کند. به نظر می‌رسد روند رشد او تا نوجوانی عادی بوده و سپس متوقف شده است. اکنون او برای کار‌هایی که یک جوان ۲۹ ساله عادی می‌تواند انجام دهد به ارائه کارت شناسایی نیاز دارد. علیرغم این بیماری وضعیت سلامتی او نسبت به سنش خوب است. این بیماری هیومیونگ را از تجربه کامل زندگی بازنداشته است. به او لقب پیتر پن کره را داده اند.


شیلو پپین پری دریایی واقعی

عجیب‌ترین کودکان دنیا/ از بچه‌ای با ۳۰۰ دندان تا پری دریای واقعی + تصاویر

شیلو پپین با بیماری سندروم پری دریایی به دنیا آمد. نوزادانی که با این بیماری به دنیا می‌آیند پاهایشان به هم متصل است. در مورد شیلو پزشکان پیش بینی کردند که تنها چند روز بعد از تولدش در سال ۱۹۹۹ زنده می‌ماند. برخلاف بیشتر کودکانی که با سندروم پری دریایی به دنیا می‌آیند، پا‌های شیلو به دلیل مسیر شریان‌های خون اصلی در پاهایش قابل جداسازی نیستند. این بیماری باعث شده شیلو رحم، مثانه یا روده بزرگ نداشته باشد و تنها یک کلیه نسبتا سالم داشته باشد. با وجود این شرایط، شیلو با غلبه بر مشکلاتش به پزشکان ثابت کرد که اشتباه می‌کنند.

او در سال ۲۰۰۹ تولد ۱۰ سالگی خود را جشن گرفت. او قبلا دوبار تحت عمل پیوند کلیه و عمل‌های دیگر قرار گرفته است. شیلو به دنیا ثابت کرد که یک جنگجوی واقعی است. او به مدرسه رفت و در نمایش اپرا وینفری صحبت کرد و الهام بخش کودکان سراسر جهان شد. متاسفانه نبرد او با مشکلات در ۱۰ سالگی به پایان رسید؛ چون سرماخوردگیش به ذات الریه تبدیل شد و جسمش توان مبارزه با آن را نداشت. اما داستان شیلو پپین ادامه یافت تا همیشه الهام بخش کودکان معلول دنیا باشد.

تسا ایوانز

عجیب‌ترین کودکان دنیا/ از بچه‌ای با ۳۰۰ دندان تا پری دریای واقعی + تصاویر

تسا ایوانز با یک بیماری مادرزادی بسیار نادر به دنیا آمد که در آن نوزاد هیچ حس بویایی و حفره‌های سینوسی ندارد. والدینش موافقت کردند که او اولین بیماری باشد که یک روش جدید برای درمان او انجام شود. چاپگر سه بعدی یک ایمپلنت ساخت که می‌توانست زیر پوست او قرار بگیرد تا شکل بینی را ایجاد کند. جراحی اولیه موفق بود. ایمپلنت یک برجستگی بینی کوچک روی صورت او ایجاد کرد که فاصله بین چشم هایش را زیاد کرد. پزشکان قصد دارند هر دو سال این عمل را تکرار کنند تا زمانی که راضی شوند که صورتش دیگر رشد نمی‌کند.

تسا هنگام تولد مجبور بود با لوله غذا بخورد، چون لوله تراکئوستمی در گردنش بود که به نفس کشیدنش کمک کند. به جز ماه‌های اول که مجبور بود از طریق دهان نفس بکشد، پزشکان می‌گویند هیچ خطر داخلی بلندمدتی نباید وجود داشته باشد. تسا باید یاد بگیرد از حواس دیگری مثل لامسه و شنوایی برای جبران این فقدان استفاده کند.

پان شیانهانگ پسر ماهی چینی

عجیب‌ترین کودکان دنیا/ از بچه‌ای با ۳۰۰ دندان تا پری دریای واقعی + تصاویر

این پسربچه چینی با یک بیماری پوستی متولد شد که پوست او را از سر تا پا با فلس پوشانده بود به همین دلیل به او لقب پسرماهی داده اند. متاسفانه این یک بیماری لاعلاج است که به علت خارش مداوم و محدودیت حرکتی، کیفیت زندگی او را محدود می‌کند. آب سرد و برخی کرم‌های دارویی کمی او را تسکین می‌دهند.

وقتی پان به دنیا آمد فلس‌ها نازک بود، ولی به مرور زمان ضخیم شده و مانع عرق کردن او شدند؛ بنابراین توانایی خنک شدن او را تحت تاثیر قرار می‌دهند. این بیماری پوستی نادر ارثی است و وقتی هر دو والد ژن این اختلال را داشته باشند به کودک منتقل می‌شود. بیش از ۱۶ هزار کودک هر سال با این بیماری به دنیا می‌آیند.

ریچارد ساندراک هرکول کوچولو

عجیب‌ترین کودکان دنیا/ از بچه‌ای با ۳۰۰ دندان تا پری دریای واقعی + تصاویر

ریچارد ساندراک در سال ۱۹۹۲ در شهر کوچکی در اوکراین به دنیا آمد. دو سال بعد، با والدینش به دنبال زندگی بهتر به پنسیلوانیا مهاجرت کردند. پدر و مادرش هر دو وزنه بردار بودند و پدرش هنر‌های رزمی هم کار می‌کرد. ریچارد در سه سالگی تمرین با وزنه‌های کوچک را آغاز کرد. همه این‌ها خوب و طبیعی به نظر می‌رسد. اما در سال ۱۹۹۹ خانواده او به کالیفرنیا رفتند و رسانه‌ها ریچارد هفت ساله، «قوی‌ترین پسربچه جهان» را شناختند.

از آن جا او قوی‌تر شد و به ساخت شکم و بدن عضلانی عجیبش ادامه داد. ریچارد هرگز به مدرسه عادی نرفت و پدرش به علت خشونت نسبت به مادرش زندانی شد. طبق گزارش، بدن ریچارد تنها یک درصد چربی دارد که یک خطر جدی برای یک کودک در حال رشد است. ریچارد همیشه انکار کرده که والدینش نقش موثری در تمرینات او داشته اند و ادعا می‌کند خودش عاشق این ورزش شده است. او در سال ۲۰۰۵ یک برنامه ویدئویی پخش کرد که الهام بخش کودکان برای سالم و متناسب بودن باشد.

بن آندروود موقعیت یابی بر اساس صدا


بیشتر بخوانید:عجیب‌ترین و نادرترین بیماری‌ها در ایران را بشناسید


عجیب‌ترین کودکان دنیا/ از بچه‌ای با ۳۰۰ دندان تا پری دریای واقعی + تصاویر

خفاش‌ها به طور ذاتی با سیستمی به نام اکولوکیشن به دنیا می‌آیند. آن‌ها صدا تولید می‌کنند و منتظر بازتاب آن از اشیای اطرافشان می‌مانند تا بدانند آن‌ها کجا هستند. بن آندروود در سه سالگی مبتلا به سرطان شبکیه شناخته شد. برای پیشگیری از گسترش سرطان در سایر قسمت‌های بدنش، هر دو چشم هایش خارج شده و پروتز جای آن‌ها قرار داده شد. بن کاملا نابینا شد.

او در کالیفرنیا با خانواده اش یک زندگی تقریبا عادی داشت. بن به خودش آموخت که با ایجاد یک صدای کلیک تیز و بلند با استفاده زبانش از اکولوکیشن استفاده کند. این صدا از اشیای اطراف او بازتاب می‌شد و با همین روش می‌توانست موقعیت اشیای اطرافش را تعیین کند و هیچ نیازی به سگ راهنما و عصا نداشت. از همه جالبتر او می‌توانست بسکتبال و اسکیت بازی کند و حتی از خانه تا مدرسه دوچرخه سواری کند. متاسفانه بن در سال ۲۰۰۹ به علت همان نوع سرطان درگذشت. وقتی سرطان برگشت، در ستون فقرات و مغزش را دربرگرفت. بن در ۱۶ سالگی مرد.

جان کریس کارل کوئیرانته با ۳۰۰ دندان

عجیب‌ترین کودکان دنیا/ از بچه‌ای با ۳۰۰ دندان تا پری دریای واقعی + تصاویر

جان کریس در کوبا و با بیماری نادری به دنیا آمد که باعث شد بسیار بیشتر از افراد عادی دندان داشته باشد. از آنجا که خانواده اش تا کلاس چهارم توان پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی را نداشتند، مادرش درباره بیماری او چیزی نمی‌دانست. اما متوجه شده بود که دندان‌های اضافی لثه هایش را تحت فشار قرار می‌دهند؛ بنابراین پس انداز کرد تا بتواند او را به دندانپزشکی ببرد. در آنجا متوجه شدند که جان کریس حدود ۳۰۰ دندان دارد. یعنی تقریبا ده برابر بیشتر از دندان‌های یک فرد بالغ معمولی!

از آن زمان جان کریس تحت چندین عمل جراحی‌ قرار گرفته تا دندان‌های اضافیش را خارج کنند. در غیر این صورت منجر به بیماری شدید لثه و غذا خوردن به مرور زمان برایش سخت‌تر می‌شد. پس از هشت بار جراحی بالاخره همه دندان‌های اضافی خارج شدند و چند سال طول کشید تا لثه و جای خالی دندان‌ها التیام یابد. از آن زمان تاکنون هیچ مشکلی در ارتباط با این بیماری برایش پیش نیامده است. او در مدرسه عملکرد خوبی دارد. خوشبختانه بیماری او قبل از اینکه روی زندگیش تاثیر بگذارد درمان شد.

شارلوت گارساید کوچکترین بچه جهان

عجیب‌ترین کودکان دنیا/ از بچه‌ای با ۳۰۰ دندان تا پری دریای واقعی + تصاویر

شارلوت هنگام تولد به زحمت ۵۰۰ گرم وزن و ۲۵ سانتیمتر طول داشت. بیماری او آنقدر عجیب بود که اسم نداشت و به عنوان یک نوع نادر از کوتولگی از آن یاد می‌شد. باتوجه به اندازه شارلوت انتظار نمی‌رفت زیاد زنده بماند. اما اکنون حدودا شش سال دارد و هنوز برای زندگی مبارزه می‌کند. والدین او سه فرزند دیگر هم دارند. آنها بعد از اینکه کوچکترین لباس‌های نوزادی را روی او امتحان کردند از لباس عروسک برای او استفاده کردند که باز هم اندازه اش نبود.

پیش بینی پزشکان والدین او را ترساند. اما شارلوت با مراقبت و محبت آن‌ها بزرگ شد و قرار است به مدرسه برود. متاسفانه او از نظر ذهنی عقب‌تر از سایر هم سن و سالانش است. اما به نظر می‌رسد هیچ چیز مانع راه او نمی‌شود. شارلوت اکنون ۷۰ سانتیمتر است و لباس نوزادان را می‌پوشد. والدین او همیشه نگران آینده او هستند، اما سعی دارند بهترین زندگی ممکن را برایش فراهم کنند و امیدوارند همه بتوانند به جای اندازه ظاهری، قلب بزرگ او را ببینند.

منبع:برترین ها

انتهای پیام/

کودکان منحصر به فرد سراسر جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
واییی زبون بسته ها ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
به خدا حوصله دارین
Iran (Islamic Republic of)
Mobi
۱۳:۴۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
انشاءالله که هیچکس به همچین بیماری های بد و دردناک آوری مبتلا نشه واقعا خیلی ناراحت کنندس
Iran (Islamic Republic of)
Mobi
۱۳:۴۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
انشاءالله که هیچکس به همچین بیماری های بد و دردناک آوری مبتلا نشه واقعا خیلی ناراحت کنندس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
خدا خودش بهمون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
خدایامارابه خاطرتمام ناشکریهایمان ببخش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
نازایی و ناباروری در زنان ومردان و بیماری خود ایمنی همه مردم ایران را گرفتار کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
ان شاالله همه بیماران شفا پیدا کنند واقعا بیماری دردناکی هست
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۸:۰۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
من خودم به یکی از بیماری های فوق بنام ایکتیوز مادر زادی پوستی مبتلا هستم البته نه به آن شدت که در عکس آن بجه آمده چون درجات مختلف دارد ولی در طول زندگیم با محدودیت های زیادی روبرو شدم ازهمه بدتر لا علاج بودن آن است ولی نمی دانم چرا جزو بیماریها بی خاص نیستیم بهرحال خدارا شکر میکنم که اگر بدنی سالم بمن نداد در طول زندگیم نعمت هایی که جبران کننده بود بمن بخشید و عدالت خداوند بی را در حقم به کمال رساند .الحمد ا....رب العلمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
خداوندبه شماشفای عاجل عطافرمایدآفرین به شعورودرک وفهمتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
هموطنان عزیزهوشیارباشید،بیدارباشید.اجازه ندهید از ناآگاهیتان سواستفاده کنند وباجان وزندگیتان تجارت کرده وثروتمندشوند.مسولین وزارت بهداشت ووزارت کشاورزی بادشمنان دست دارند وگرنه باورود بذرهای تراریخته وسموم شیمیایی باعث این همه سرطان وناباروری وبیماریهای مردم نمیشدند.
سهیونیستها این پروژه عظیم تراریخته را راه اندازی کردند تا با نازایی وسرطان ،نسل مسلمانان خصوصا شیعیان راقطع کنندومسوولین وزارت کشاورزی وبهداشت وسازمان غذا و دارو هم تطمیع شده و واسطه اجرای اهداف پلیدشان شده اند.وقایع ورخدادهای بسیار وحشتناک درزمینه سلامت مردم ماوکشورهایی که قربانی پروژه تراریخته سهیونیستها شده اند،درراه است.باعلم وتحقیق وآگاهیمان باید به جنگ بااین دشمنان برویم وگرنه بیمار،هلاک وقربانی خواهیم شد.هم خودمان هم فرزندان وهم نسل ونژاد مسلمان وشیعه.همگان مسوول باشیم واطلاع رسانی کرده وآگاهی دهیم.
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
خدالعنت کنه اونی که مجوزواردات محصولات تراریخته به کشورمیده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
خدایا شکرت.خدایا نمیشه اینطور نیافرینی چون تنها او زجر نمیکشد خانواده و انسانهای احساساتی بدتر از خودش زجر میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
ماخودمان کشاورز هستیم وقتی تخم های هندوانه تراریخته را کشت می کنیم فقط برای یکسال هندوانه می دهد اگر سال بعد از تخم هندوانه سال گذشته استفاده می کنیم بوته سبز ولی هندوانه دیگر نمی دهد مثال تابستان امسال هیچ هندوانه نداد وعقیم می شود جنگهای که در اینده اتفاق می افتد جنگ های بیو لوژیکی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
احسنت به شما که خوب متوجه شده ایدکه هدف از واردات تراریخته پرشدن جیب تولیدکنندگان تراریخته است.چون کشاورزمجبورمیشود بذر رابراسال اینده دوباره خریداری کند وبه این طریق تولیدکنندگان تراریخته که صهیونیستی هستند ثروتمند تر وکشاورزان ما فقیرتر ومردم مابیمارتر میشوند.حداقل شما که کشاورزهستید به سایر کشاورزان اطلاع رساند کنید که اینهابذرتراریخته هستند وهمینهاعامل بیماریهای عجیب غریب ،سرطان ونازایی هستند.همدیگر راهوشیارو بیدارکنیم تا همه سالم امانیم ودشمنان مایوس شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
یعنی چی؟؟!!!!!!! چندش اآوره؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
خدایا به حق محمد وآل محمد هیچ کس را به این چنین بیماری هایی مبتلا نکن.
United States of America
امین
۲۱:۴۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
توکه منفی دادی دوست داری مبتلا بشی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
علل اکثر این بیماریها طبق تحقیقات جهانی دانشمندان جهان ،مصرف موادغذایی تراریخته وسموم وکودهای شیمیایی است که دربرخی کشورها مصرف شده ودرکشورمانیزسالهاست که از ان استفاده میکنند
Iran (Islamic Republic of)
جف
۱۴:۴۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
گوگل با صراحت میگه وقتی یک کاربر از گوگل میخواد جستجو کنه اول ما اطلاعات رایانه اونو میبینیم بعد اون جستجو میکنه....بالاترین جستجو از طریق گوگل در ایران.....کو غیرت کو همت کو ریاضت....سم میزنیم محصول زیاد داشته باشیم از اون طرف قشنگ اسراف میکنیم.....پیتزا فروشیها پرجمعیت...ول کن بابا کی گوش میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
مردم عزیز! برای نجات ازبیماریها و کشف دلایل این بیماریهای عجیب و غریب لطفا مطالعه بفرمایید و اجازه ندهید نااگاهیتان باعث سوء استفاده سودجویان شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
چندین سال است که یکی از محققین علم ژنتیک تحقیقات زیادی انجام داده اند و مطالعات زیادی در مورد علل بیماریهای عجیب و غریب در دنیا داشته اند و نظرات خود را درسایتشان منعکس نموده و سمینارهای متعدد برگزار کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۵۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
خدایا هیچ کسی به این بیماریها دچار نکن .
Iran (Islamic Republic of)
عبدلمهدی
۱۳:۳۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
سم گلایفوسایت که امروزه همه کشاورزان بدون اطلاع ازعوارض ان درکشاورزی مصرف میکنند واردگیاه شده وبه بدن انسان منتقل میشودباشستشوهم ازبین نمیرود وباعث تغییر ژنهای انسان شده ودرنسل انسان تولدهایی خواهیم داشت که این چنینی وعجیب غریب خواهندبود.به زودی ماهم شامل ان خواهیم بودچون هیچ نظارتی به کشاورزی وانواع سمها وکودهای شیمیایی خطرناک نیست.وزیرکشاورزی ما خواب است وبا دیدن این تصاویرهم بیدار نمیشود.به سایت پروفسور علی کرمی سربرنید ودر مورد تراریخته مطالعه کنیداین واقعیت وحشتناک راخواهیدفهمیدکه چه بلایی دارن به سرمون میارن.
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۱۵:۰۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
بله درسته.منم در مرد سم گلایفوسیت مطالعه کردم.خیلی خطرناکه.حتی اثرش از طریق خون ازمادربه جنین وازطریق شیر،ازمادربه کودک منتقل نیشه وسرطان وناباروری وبیماریهای خود ایمن تولید میکنه.
خدالعنت کنه وزیرکشاورزی را که دراین مورد مهم باجان مردم بازی میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
چه کسی باید به این مشکلات رسیدگی کند؟
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۳:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
خداوند عزيز. سپاس از نعمت بزرگي كه به ما دادي. و به حق جلال و جبروتت شفاي عاجلي به كل مريضها اعطا بفرما. آمين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
اللهم اشف کل مریض
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
این بیماریهای نادر دراثر مصرف مواد غذایی تراریخته وتغییر ژنتیک داده شده است ازروغن های جامدومایع گرفته تا حبوبات وسبزبجات وانواع سسها.به دامهاهم ذرت وسویای تراریخته میدن که شیر وگشتشون تراریخته بشه.آمریکاواسرائیل تولیدکنندگان تراریخته هستندکه خودشان اصلامصرف نمیکنندچون میدونن چه بلایی سرخودشون میاد ولی صادرمیکنند به کشورهای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
محصولات تراریخته که ساخت آمریکاواسراییل است درانسان جهش ژنتیکی ایجادمیکند ونیزباعث سرطان ونازایی وبیماریهای خودایمنی میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
کجاش جالبه؟!!خیلی هم وحشتناکه.وقتی نوه نتیجه های خودت ازاین قبیل تولدها داشتند اونوقت میفهمی که جالب نبوده بلکه وحشتناک بوده.
به نظرم بجای اینکه ازدیدن این تصاویر لذت ببریم،بهتره بامطالعه وتحقیق بدنبال علل اصلی بروز این بیماریها باشیم.درکشور ما محقق وپژوهشگر وپروفسورای علم ژنتیک کم نداریم.حضرت علی(ع) فرمودند:جهل،دشمن انسان است.اگر مطالعه کنیم،تحقیق کنیم،جهالت راکناربگذاریم ودنبال تحقیی برویم راهی هست که فرزندان ونسل مابه این بیماریهادچارنشوید وگرنه به زودی دست ودامن خودمان راخواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
الله اکبر پناه برخدا
Iran (Islamic Republic of)
زری
۱۳:۳۱ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
بله.اینهاهمه دراثرمصرف موادغذایی تراریخته است که اسرائیل وآمریکاتولیدکرده ومیفروشندوخودشان مصرف نمیکنندوبه کشوورمانیزواردکرده است.تراریخته ژنهای انسان راتغییرداده وبیماریهای عجیب تولیدمیکندونیزسرطان ونازایی.سم گلایفوسیت که درکشاورزی ماهم استفاده میشودهمین نتیجه رادارد
آخرین اخبار