میر ابراهیمی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

گوشت دولتی هنوز به رستوران داران داده نشده است/ کباب ۸ تا ۱۰ هزار تومان فاقد کیفیت است

رئیس اتحادیه رستوران داران تهران گفت: علی رغم وعده شرکت پشتیبانی امور دام، گوشت دولتی به رستوران‌ها داده نشده است.

روز// گوشت دولتی هنوز به رستوران داران داده نشده است/ قیمت کباب بین ۸ تا ۱۰ هزار تومان فاقد کیفیت استعلی اصغر میرابراهیمی رئیس اتحادیه رستوران داران تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: باتوجه به اینکه قیمت گوشت هم اکنون بالای ۱۰۰ هزار تومان است بطور قطع چلوکباب  ۸ تا ۱۰ هزار تومانی فاقد کیفیت است.

وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت کباب بالای ۲۰ هزار تومان است، اظهار کرد: درحال حاضر دو سیخ کباب بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، جوجه کباب کیلویی ۳۰ هزار تومان و مرغ ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان است که البته با مخلفات آن این قیمت بالاتر می‌رود.


بیشتر بخوانید: اتحادیه رستوران داران اصفهان پلمب شد 


رئیس اتحادیه رستوران داران تهران در پایان افزود: در جلسه‌ای که با شرکت پشتیبانی امور دام داشتیم، مشکلات همکارانمان را انعکاس دادیم و آن‌ها هم قول دادند که گوشت مورد نیاز ما را با قیمت دولتی تامین کنند، ولی متاسفانه تاکنون این وعده اجرایی نشده است. معتقدم مسئولان ذی ربط به دلیل کمبود گوشت  از ارائه گوشت دولتی به رستوران‌ داران خودداری کرده اند.

رئیس اتحادیه صنفی رستوران‌داران و سلف سرویس تهران با تاکید بر اینکه بازدیدها از واحدهای صنفی در اختیار اتحادیه قرار می‌گیرد، گفت: در این بازدیدها همه مواد خام گوشتی، پروتئینی، گوشت و فرآورده‌های دامی رستوران‌ها رویت و حتی داخل ماشین‌های یخچال‌دار و حمل گوشت و مرغ نیز بازرسی می‌شود.

میر ابراهیمی با تاکید بر اینکه بازدیدهای محسوس و نامحسوسی از رستوران‌های داریم، گفت: اتحادیه رستوران‌داران و سلف سرویس تهران تفاهم‌نامه‌ای را با اداره کل دامپزشکی تهران دارد که به موجب آن تمامی رستوران‌های استان از سوی یک شرکت مجاز هر 45 روز یکبار و نهایتا هر دو ماه یکبار مورد بازدید قرار می‌گیرند.

رئیس اتحادیه رستوران داران تهران گفت:  بازرسان ما از سوی دامپزشکی تهران در بازدیدهای خود از رستوران‌ها مدارک و مستندات شرکت‌های مرغ‌های خریداری شده را نیز مورد بررسی قرار می‌دهند تا گوشت و مرغ از مراکز مجاز و بهداشتی خریداری شده باشد.

انتهای پیام/

قیمت گوشت کباب بالای ۲۰ هزار تومان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۰۸:۵۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
سلام
من خودم شاهد بودم حدود یکماه پیش یک کامیون گوشت گوسفند یخ زده برای رستوراني نبش خیابان سیمای ایران شهرک غرب آورده شد. عکس کامیون رو هم گرفتم. در ضمن این رستوران ها پول گوشت گرم رو از مردم میگیرند چه لزومی داره سهمیه گوشت داشته باشند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
مگه دولت قراره به رستورانام گوشت ارزون بده ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سید جعفرکاظمی
۱۹:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
رییس اتحادیه اگرتو مسیولی چرادخالت نمیکنی ؟
آخرین اخبار