تجمع کارکنان سازمان آتش‌نشانی آبادان مقابل دفتر امام جمعه

تعدادی از کارکنان سازمان آتش‌نشانی آبادان امروز در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق و پنج ماه مزایای خود مقابل دفتر امام جمعه این شهر تجمع کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،چند تن از کارکنان آتش‌نشانی آبادان که خود را به نمایندگی از ۱۲۵ نفر کارکنان این سازمان معرفی کردند گفتند: آتش‌نشانان ایستگاه‌های پنجگانه آتش نشانی آبادان از مهرماه حقوق و دیگر مطالبات خود را دریافت نکرده اند.

آنان افزودند:کار سخت و پرخطر آتش‌نشانی، مشکلات بسیار دارد و تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای آن‌ها باعث شده تا آتش‌نشانان دلسرد شوند.

این ماموران آتش نشان معترض که برای تامین هزینه زندگی خانواده‌های خود با مشکل مواجه شده اند ادامه دادند:با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و تورم دیگر توان کار کردن نداریم و اگر تعهد نسبت به مردم نبود ایستگاه‌های آتش نشانی را تعطیل می‌کردیم.

آنان افزودند: از مسئولان انتظار داریم با درک درست این موضوع نسبت به پرداخت حقوق و مزایای معوقه کارکنان آتش نشانی اقدام کنند.

مجید فرحانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی آبادان نیز در این رابطه گفت:پایه حقوق ماه‌های مهر و آبان ماه به حساب پرسنل آتش نشانی واریز شده و از آن به بعد فقط به صورت موردی به آن‌ها مساعده پرداخت شده است.

وی افزود:۱۲۵ آتش نشان در پنج ایستگاه آتش نشانی آبادان به صورت شیفتی مشغول کار هستند و پرداخت نشدن حقوق و مزایا باعث نشده آتش نشانان از تعهده خدمت رسانی به مردم باز بمانند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی آبادان گفت:به طور میانگین ماهیانه به هفت میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت حقوق پرسنل آتش نشانی آبادان اعتبار نیاز است که در صورت تامین این مبلغ از سوی شهرداری آبادان حقوق پرسنل آتش نشانی نیز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام / د

تجمع آتش‌نشانان آبادان برای مطالبه حقوق

برچسب ها: تجمع ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.