پاکسازی شهر‌ها و راه‌های مواصلاتی استان اردبیل در ایام عید نوروز

مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: پاکیزگی و نظافت شهرها و حاشیه جاده ها، ایام نوروز، باید در اولویت دستگاه ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، موسی کنعانپور، مدیرکل دفتر فنی استانداری امروز در جلسه بررسی عملکرد دستگاه ها در پاکسازی محیط و حاشیه راه های مواصلاتی استان افزود: علی رغم تاکیدات فراوان، همچنان در حاشیه برخی از شهرهای استان، شاهد انباشت بیش از حد زباله ها هستیم، که علاوه بر ایجاد آلودگی برای اهالی منطقه، زیبایی آن را تحت الشعاع قرار میدهد.

وی ضمن اشاره به اهمیت شهرهای توریستی در سطح استان افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز، قطعا حجم تردد در جاده های منتهی به شهرهای توریستی استان افزایش یافته و انتظار گردشگران و مردم از این مناطق، بیش از سایر شهرهاست.

کنعانپور ادامه داد: نباید نقش روستاها، به ویژه روستاهایی که در حاشیه راه های مواصلاتی اصلی قرار دارند، نادیده گرفته شود، و می بایست از طریق دهیاری ها و زیر نظر فرمانداری ها، نظافت آنها مورد توجه قرار گیرد.

 وی افزود: فرمانداران، شهرداران و مدیران محلی، باید از ظرفیت NGO ها، در پیشبرد اهداف و برنامه های خود، به ویژه در زمینه فرهنگ سازی و فعالیت در فضای مجازی، استفاده کنند.

مدیرکل دفتر فنی در ادامه، ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته گفت: ما می دانیم که مشکل زباله در سطح استان، یک مسئله مهم است که باید اقدامات زیرساختی و اساسی در رابطه با آن انجام گیرد و به امید خدا و با طرح های خوب موجود انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

پاکسازی محیط و حاشیه راه های مواصلاتی استان اردبیل

 

برچسب ها: گردشگران ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار