امیر حسن ‌خانی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

افزایش شکایت‌های مردم از خودروسازان به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس/ در صورت محرز شدن تخلف خودروسازان به قوه قضائیه گزارش می‌دهیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: میزان شکایت مردم از خودروسازان به این کمیسیون افزایش یافته که در حال بررسی این موضوع هستیم.


افزایش شکایت‌های مردم از خودروسازان به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس/ در صورت محرز شدن تخلف خودروسازان به قوه قضائیه گزارش می‌دهیمامیر حسن‌خانی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش میزان شکایت‌های مردمی از خودروسازان به این کمیسیون خبر داد.

وی ادامه داد: تاکنون ما با وزیر صنعت، رئیس سازمان مصرف‌کننده‌ها، تعدادی از واردکنندگان خودرو و همچنین تعدادی از نمایندگان مشتری‌ها در کمیسیون اصل ۹۰ جلسه برگزار کرده‌ایم.

نماینده مردم طبس و فردوس با بیان اینکه اکنون موضوع خودرو بسیار حساس و مهم است، بیان کرد: بحث خودرو نارضایتی‌های بسیاری را در میان مردم به وجود آورده، لذا ما در مجلس در حال پیگیری جدی این موضوع هستیم.

نایب رئیس دوم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به محور‌های شکایت‌های مردمی به این کمیسیون گفت: مهم‌ترین محور‌ها در میان شکایت مردمی بحث بدقولی خودروسازان برای زمان مقرر تحویل خودرو و همچنین درخواست افزایش قیمت در زمان تحویل است، یعنی خودروسازان هم در زمان تحویل بدقولی می‌کنند و هم در زمان تحویل درخواست پول بیشتری از مردم دارند.

وی با تاکید بر اینکه با محرز شدن تخلف خودروسازان در نهایت گزارش آن به قوه قضاییه ارسال می‌شود، بیان کرد: ما می‌خواهیم اگر بتوانیم قبل از ارائه این گزارش به قوه قضاییه ابتدا از طریق تعامل با سازمان حمایت از مصرف‌کننده، خودروسازان و مردم به یک نتیجه برسیم اگرچه رحمانی وزیر صنعت و معدن هم به ما وعده‌هایی را برای حل این مشکل داده است که در حال پیگیری آن هم هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
از موارد حرام در معاملات یکی معلوم نبودن کالا و معلوم نبودن قیمت است ...عجیب که در مملکت ما این گونه معاملات در سطح کلان در جریان است...و کسی هم جلودار ش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
اين خودروسازا با اين چشم و هم چشميشون مردمو دارن اذیت می کنند مثلا ايران خودرو بعد از اينكه مجبور شد پيكان رو جم كنه به جاي اينكه موتور پرايد رو بذاره رو پيكان بخاطر اينكه محتاج رقيب نشه ورداشت موتور پيكان رو گذاشتن رو ٤٠٥
آخرین اخبار