زیر دو خم مربیان کُشتی در اختیار وزیر نفت/ از اینجا مانده و از آنجا رانده

وزارت نفت حقوق و مزایای مربیان کارمند این وزارتخانه را که در اردو‌های تیم ملی و رقابت‌های بین‌المللی حضور دارند را قطع کرده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان وزارت نفت از بیش از یکسال گذشته، در طول مدت زمان حضور مربیان تیم های ملی کشتی در اردوها، تنها به آن ها مرخصی بدون حقوق داده اند و حقوق و مزایا آن ها را کاملا قطع کرده اند.

علی رغم رایزنی های صورت گرفته از سوی سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با مسئولان وزارت نفت و پس از گذشت حدود سه ماه از اعلام این موضوع که مشکل حل شده است، مربیان تیم های ملی همچنان با این دغدغه جدی روبرو هستند.

با توجه به دریافتی بسیار اندک مربیان تیم های ملی، نفراتی همچون غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و چند نفر دیگر از سرمربیان و مربیان تیم های ملی با قطع حقوق و مزایا با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند.

به نظر می رسد در حالی که تیم های ملی کشتی خود را برای شرکت در رویدادهای مهم پیش رو به ویژه المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می کنند وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک می بایست با ورود جدی به این موضوع و رایزنی با وزارت نفت دغدغه معیشت مربیان تیم های ملی کشتی را برطرف کنند.


بیشتر بخوانید: اعلام برنامه‌های فنی فدراسیون کشتی در ۲ ماه آینده


انتهای پیام/

قطع حقوق کشتی گیران کارمند وزارت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.