هشدار رئیس کمیسیون اروپا درباره اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا توسط ترامپ

رئیس کمیسیون اروپا تهدید کرد که در صورت اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا توسط ترامپ، اتحادیه اروپا نیز از عمل به تعهدات خود مبنی بر خرید سویا و گاز مایع از آمریکا خودداری خواهد کرد.

هشدار رئیس کمیسیون اروپا درباره تعرفه بر واردات خودرو از اروپا توسط ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا درباره تهدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا مبنی بر اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا گفت که او این کار را نمی‌کند.

یونکر در گفتگو با روزنامه آلمانی اشتوتگارتر سایتونگ اعلام کرد: «ترامپ قول داده است که هیچ تعرفه خودرویی در کار نخواهد بود. از نظر من این قول قابل اعتماد است.»

رئیس کمیسیون اروپا در عین حال تهدید کرد که در صورت اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اروپا توسط ترامپ، اتحادیه اروپا نیز در واکنشی فوری از عمل به تعهدات خود مبنی بر خرید سویا و گاز مایع بیشتر از آمریکا خودداری خواهد کرد.

پیش از این مارگاریتیس شیناس، سخنگوی اتحادیه اروپا نیز در این باره هشدار داده بود اگر آمریکا نقشه خود را مبنی بر پیشبرد اقداماتی که برای صادرات اتحادیه اروپا زیان‌آور است عملی کند، کمیسیون اروپا اقدامی سریع و متناسب در این باره اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار