عملیات اجرایی سه پروژه حوزه منابع طبیعی در بافق آغاز می‌شود

فرماندار بافق گفت: عملیات اجرایی سه پروژه در حوزه منابع طبیعی این شهرستان با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی سه پروژه حوزه منابع طبیعی در بافق آغاز می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق با اشاره به عملیات اجرایی سه پروژه در حوزه منابع طبیعی این شهرستان گفت:  پیگیر هستیم در سفر پایان معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به استان یزد تخصیص اعتبار مورد نیاز اجرای سه پروژه ملی شهرستان را مصوب و  عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

وی از سفر قریب الوقوع معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشوربه استان یزد خبرداد و گفت:  سه پروژه احداث پخش سیلاب و همچنین اصلاح و مرمت بند‌های خاکی موجود در دشت قطرم -شادکام و توسعه جنگل‌های دست کاشت کانون فرسایش بادی منطقه گودگوار از جمله این طرح‌ها است.

فرماندار‌بافق افزود: در مجموع جهت اجرای این طرح‌ها حدود ۲۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که امیدواریم در سفر رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به استان یزد تخصیص داده شود.

انتهای پیام/ی

آغاز  عملیات سه پروژه حوزه منابع طبیعی در بافق در آینده نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار