در اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر؛

پیوندی: ورزش ابزاری برای تقویت روحیه جوانمردی و شهامت است

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ورزش ابزاری برای تقویت روحیه جوانمردی و شهامت است و می‌تواند آن‌ها را نیز افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اختتامیه مرحله کشوری نخستین المپیاد ورزشی کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر صبح امروز (سه‌شنبه ۳۰ بهمن) در خانه والیبال تهران با حضور علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از مسئولان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این اختتامیه اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این المپیاد به ما کمک کند تا روحیه خدمت گزاری به مردم را افزایش دهیم و خدمت گزار خوبی برای مردم در وقوع حوادث و غیر حوادث باشیم.

وی با اشاره به اهداف از برگزاری المپیاد ورزشی در جمعیت هلال احمر گفت: ورزش و دنبال کردن آن از جهاتی برای جمعیت هلال احمر مهم است، اینکه اگر امدادگرانی که می‌خواهند به یاری افراد بروند باید از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر مطرح کرد: هدف دیگر از برگزاری این المپیاد ایجاد روحیه نشاط در بین اعضای جمعیت هلال احمر است تا با روحیه بیشتر به مردم خدمت رسانی کنند.

پیوندی ادامه داد: ورزش ابزاری برای تقویت روحیه جوانمردی و شهامت است و می‌تواند آن‌ها را نیز افزایش دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این المپیاد این فرصت را می‌دهد تا بتوانیم استعداد‌های خوب را کشف کنیم، گفت: امیدوارم با کمک همه مسئولان نظام و دولت بتوانیم این المپیاد را به سطح جهانی برسانیم.

در ادامه این مراسم رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: اساسا فلسفه ورزش یعنی ایجاد فضایی که انسان‌ها به یکدیگر نزدیک شوند، فلسفه المپیک و حلقه‌های المپیک که در هم تنیده‌اند به این معناست که همه‌ انسان‌ها در روی کره‌ زمین با یکدیگر همدرد و هم نوا هستند.

وی افزود: ورزش در جمعیت هلال احمر زیبایی دوچندانی دارد. ورزش یعنی پیوند انسان‌ها با یکدیگر و اگر بم، گیلان غرب و کرمانشاه می‌لرزد باید کل ایران برای همدردی بلرزد.

صالحی امیری با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به لبخند و نشاط احتیاج داریم، تصریح کرد: ما باور داریم که هلال احمر نهاد مقدسی است که همه‌ جهان به آن ذهنیت مثبت دارند و این نشاط المپیاد ورزشی جمعیت هلال احمر باید به ۳۱ استان منعکس شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار