سرهنگ کارخانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

انهدام باند سارقان منازل شمال پایتخت/ سرقت رقوطی‌های نگ و فروش آن به صافکاران خودرو + عکس

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام یک باند سرقت از منازل و دستگیری ۲ سارق و یک مالخر قوطی‌های رنگ خبر داد.

سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل در شمال پایتخت و شکایت شهروندان، پرونده‌ای جهت بررسی این موضوع تشکیل شد.

وی افزود: طی تحقیقات مأموران مشخص شد که یک باند ۴ نفره متشکل از ۲ سارق و ۲ مالخر با سرقت لوازم از منازل پایتخت، اقدام به فروش امول مسروقه می‌کردند.

سرهنگ کارخانه تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان، هر ۴ نفر آن‌ها دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان منازل شمال پایتخت/ سرقت رقوطی‌های نگ و فروش آن به صافکاران خودرو

وی افزود: سر دسته باند پس از آزادی از زندان اقدام به تشکیل باند سرقت جدید کرده و با کمک همدستانش از منازل پایتخت سرقت می‌کرد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم به ۱۹ فقره سرقت خود اعتراف کرد، گفت: متهم با قرار صادره به مرجع قضایی تحویل داده شد.


بیشتر بخوانید: انهدام باند سرقت اقدس گاو باز


سرقت رنگ برای فروش به صافکاران خودرو از یک شرکت

همچنین سرهنگ کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کارمند یک شرکت فروش قوطی‌های رنگ خبر داد که اقدام به سرقت قوطی‌های رنگ از این شرکت می‌کرد و در ادامه گفت: فردی به همراه همسرش که در یک شرکت فروش رنگ مشغول به کار بودند، با سرقت رنگ‌های این شرکت و فروش آن‌ها به یک مالخر و به صافکار خودرو، از این راه به صورت غیرقانونی درآمد کسب می‌کرد.

انهدام باند سارقان منازل شمال پایتخت/ سرقت رقوطی‌های نگ و فروش آن به صافکاران خودرو

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری هر ۳ متهم این پرونده گفت: در مجموع در راستای مقابله با سرقت، ۵۰ نفر از سارقان و مالخران در طرح رعد ۲۲ توسط سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ دستگیر شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار