پدیدار شدن یوفو در آسمان پس از وقوع صاعقه! +فیلم

پلیس استرالیا با استناد به ویدئویی عجیب ادعا کرده است که انسان‌ها در این جهان تنها نیستند.

 رویت یوفوی عجیب در نزدیکی صاعقه! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی توسط پلیس استرالیا منتشر شده است، یک یوفوی عجیب را در نزدیکی محل وقوع صاعقه در آسمان این کشور نشان می‌دهد. این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته ایستگاه پلیس شهرک بروم (Broome ) در استرالیای غربی تهیه شده است، این یوفوی دایره‌ای شکل را که در نزدیکی صاعقه قرار دارد نشان می‌دهد.

در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی داغ در توئیتر شده است، مشاهده می‌شود پس از وقوع صاعقه و روشن شدن آسمان این یوفو در کنار ابر‌ها پدیدار می‌شود.

پلیس بروم استرالیا با کپشن «پس از بررسی ویدئوی ضبط شده دوربین مدار بسته ساحل مشخص شد که ما تنها نیستیم.»

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۵۰۰۰ بازدیدکننده داشته است. همچنین انتشار این ویدئو واکنش متفاوت کاربران را به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ویدئوی دیوانه کننده! این‌ها همان فرازمینی‌های لعنتی هستند اما مطمئن نیستم که آن‌ها از ناحیه ۵۱ آمریکا بودند یا موجودات بین کهکشانی!» همچنین کاربر دیگری نوشت: «جالبه! شبیه به یک توپ درخشان بود.»

این در حالی بود که برخی کاربران نیز نظرات متفاوتی داشتند و تصویر ایجاد شده را حاصل انعکاس نور دانستند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که رویت یک یوفو حین وقوع صاعقه در آسمان خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز رویت یک یوفوی مثلثی شکل حین وقوع صاعقه‌ای قوی در آسمان آمریکا خبرساز شده بود. رویت این یوفوی عجیب در آسمان استرالیا در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز رویت یوفویی درخشان در آسمان منطقه‌ای در سوئیس خبرساز شده بود. یک شهروند سوئیسی با کمک دوربین اینفرارد شب هنگام ویدئویی از این یوفو که با سرعتی بسیار زیاد در آسمان در حال حرکت بود تهیه کرد.

انتهای پیام/

رویت یوفوی عجیب حین وقوع صاعقه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
البته ایمان دارم تو بعضی سیارات، تمدن هایی حضور دارن و ما تنها ساکنان این دنیا نیستیم. اما این فیلم هم نمیتونه چیزی رو اثبات کنه، چون با نرم افزار افتر افکت، خیلی راحت میشه از این کلیپ ها ساخت
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
خوب بود . ممنونم