رویت پدیده‌ای عجیب در آسمان کلمبیا! +فیلم

رویت پدیدهای عجیب در آسمان منطقه‌ای در کلمبیا موجب حیرت مردم محلی شد.

رویت پدیده ای عجیب در آسمان کلمبیا! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویت یک پدیده عجیب در آسمان منطقه‌ای در کشور کلمبیا موجب حیرت مردم محلی شد. در ویدئویی که منتشر شده، یک شی دایره‌ای شکل غول پیکر را که در پشت ابر‌ها در آسمان شناور است، نشان می‌دهد. در این ویدئو ساکنان محلی در حالی که با دیدن این صحنه دچار حیرت شده‌اند، با تلفن‌های همراه خود در حال تهیه فیلم از این صحنه دیده می‌شوند.

در این ویدئو تنها بخشی از این شی غول پیکر از پشت ابر‌ها نمایان است که بسیار درخشان به نظر می‌رسد. این پدیده در منطقه «ویلز» در سانتاندر کلمبیا رویت شده است. این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب Mavi 777 که یک کانال نظریه‌پردازی توطئه است، منتشر شد. این ویدئو تاکنون بیش از ۵۰۰۰ بیننده داشته است. انتشار این ویدئو واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «هر روز یک اتفاق کاملا عجیب روی زمین رخ می‌دهد.» همچنین کاربر دیگری در کامنتی نوشت: «این پدیده یا در اثر دست بردن بشر در آب و هوا ایجاد شده یا یک یوفو بوده است.»

ادمین این کانال که به نظر عصبانی می‌رسید، در کپشن این ویدئو نوشت: «ما به عنوان کسانی که روی این کره زمین در حال زندگی هستیم، حق داریم بدانیم چه اتفاقی در آسمان در حال رخ دادن است.»

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که رویت پدیده‌های عجیب در آسمان  خبرساز می‌شود. پیش‌تر نیز رویت پدیده‌های مشابه عجیب در آسمان کشور چین و همچنین هندوستان خبرساز شده بود. پدیدار شدن شهر معلق در آسمان چین که به نظر می‌رسید یک کلان شهر با آسمان‌خراش‌های بلند از میان ابرها سر بیرون آورده است، موجب حیرت و وحشت مردم محلی در این کشور شد. همچنین رویت صحنه‌ای عجیب که به نظر می‌رسید  یک شی که در میان ابرها  بر فراز آسمان منطقه‌ای در هندوستان در حال سوختن است، موجب وحشت مردم محلی در هندوستان شده بود.

انتهای پیام/

حیرت مردم کلمبیا از رویت پدیده ای عجیب در آسمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.