لحظه تصادف خودرو با کالسکه نوزاد! +فیلم

بی‌احتیاطی راننده خودرو لحظه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های لندن رقم زد.

لحظه تصادف خودرو با کالسکه نوزاد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، صحنه‌ای وحشتناک در یکی از خیابان‌های کشور انگلیس را به تصویر می‌کشد. این ویدئو لحظه وحشتناک تصادف یک خودروی سواری با کالسکه یک نوزاد را در خیابانی در منطقه «پارسونز گرین» در غرب لندن نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که مادر نوزاد به همراه فرزندش در حال عبور از خط ویژه عابر پیاده هستند، ناگهان این خودرو که دارای سرعت زیادی بود، به کالسکه نوزاد برخورد و آن را پرت می‌کند. در حالی که زن جوان از پرتاب کالسکه دچار شوک شده است، پس از رو و بدل کردن چند جمله با راننده به سمت کالسکه حرکت می کند و آن را از روی زمین بلند می کند.

گفته می شود به طور معجزه آسایی این کودک در این حادثه از خطر گریخته و دچار جراحت نشده است. یکی از شاهدان عینی در این باره گفت: «وقتی از نزدیک چنین صحنه‌ای را می‌بینید ناگهان شوکه می‌شوید، چراکه حادثه ای ناگوار و بد رخ داده است. ظاهراً راننده اصلاً متوجه این نوزاد و مادرش نشده بود و مستقیماً به سمت آنها در حرکت بود. مادر کودک مطمئن بود که کودکش دچار آسیب نشده و پس از یک گفتگوی کوتاه با راننده به راه خود ادامه داد. واقعاً باورنکردنی بود که نوزاد دچار جراحت نشد.»

یکی از مغازه‌داران محلی که از نزدیک شاهد حادثه بود در این باره گفت: «این چهارراه بسیار شلوغ و خطرناک است. من تابحال از نزدیک شاهد وقوع جرائم زیادی در این محل بوده‌ام و به همین خاطر اقدام به نصب دوربین مدار بسته کردم. می توانید در این ویدئو معجزه را ببینید. این یک معجزه واقعی بود که نوزاد دچار آسیب جدی نشد.»

پلیس کلانشهر لندن نیز ضمن تایید وقوع این حادثه اعلام کرد که از طرفین شکایتی را دریافت نکرده است.

گفتنی است؛ این حادثه در  ساعت ۴.۳۰ دقیقه دیروز در چهارراه جاده فولهام و رادیپول  در شهر لندن رخ داد.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که بی توجهی راننده به خط  ویژه عابر پیاده رقم زد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاهر
۱۳:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
اصلا بچه تو کالسکه نبوده چون مادره قبل از بلند کردن کالسکه با راننده صحبت می کرد و بعد از بلند کردن کالسکه هیچ توجهی به داخل کالسکه نکرده چون اگه بچه داخل کالسکه بود لااقل دستی به سر و صورت بچه می انداخت یا او را بغل می کرد تا از سلامتی اش مطمئن می شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
یا ابالفضل !!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار