زاهدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات سال آینده نداریم

استاندار قزوین گفت: تلاشمان این بوده که یک آرامش سیاسی در سطح استان ایجاد شود و مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات سال آینده نداریم.

لزوم ایجاد آرامش سیاسی در سطح استان/مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات سال آینده نداریم عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشارکت سیاسی مردم و گرایش‌های سیاسی مختلف در جامعه گفت: علی‌ رغم اینکه هر مسئولی ممکن است دارای یک نگرش سیاسی خاصی در کشور باشد اما تلاش بر این است که یک آرامش سیاسی در سطح جامعه وجود داشته باشد.

زاهدی با اشاره به شرایط انتخابات سال آینده افزود: البته هرچقدر ما به مقطع انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم فعالیت‌های رقبا از جناح‌های مختلف شروع خواهد شد. تلاش ما این است طی  جلساتی که با نامزد‌های انتخاباتی و فرمانداران داشتیم؛  فضایی را به وجود بیاوریم که کاندیداهای انتخاباتی بتوانند بیشتر سیاست‌ها و برنامه‌های خود را مطرح کنند.

استاندار قزوین  با بیان اینکه مجموع دستگاه‌های وزارت کشور تجارب و اقدامات مناسبی را در دوره انتخابات داشته اند، تصریح کرد: این موضوع را به عنوان یکی از قدیمی‌ترین اعضای وزارت کشور می گویم؛ خوشبختانه وزارت کشور بدون کمترین تنش انتخابات مختلف را در  طول ۶ سال گذشته برگزار کرده است  و مطمئن هستم که انتخابات سال آینده هم  به همین شکل برگزار می‌شود. به این دلیل که یک مجموعه‌ای از شهردار، بخشدار، معاون سیاسی استانداری‌ها، دفاتر سیاسی استانداری‌ها و هیئت‌های اجرایی نظارت همکاری‌های مناسبی داشتند تا یک انتخابات خوبی برگزار شود.

زاهدی تصریح کرد: برخی مسائل مطرح شده در جامعه و استان ممکن است با تنش مواجه شوند که حتما باید از این موارد جلوگیری شود. ضمن اینکه یک هماهنگی خوب بین اعضای شورای تأمین به ویژه در استان قزوین وجود دارد که مسائل امنیتی را هم مدیریت می‌کند و به نظرم مشکل خاصی را نباید برای برگزاری انتخابات سال آینده پیش‌بینی کنیم.

گفت‌وگو از محمدعلی میرزایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار