مشکلات مردم شناسایی برای برطرف کردن آن‌ها برنامه ریزی شود

فرماندار شهرستان گناوه گفت: دستگاه‌های اجرایی شناسایی مسایل و مشکلاتی را که موجب نارضایتی و گله مندی مردم می‌شود در دستور کار خود قرار دهند تا .

مشکلات مردم شناسایی برای برطرف کردن آن‌ها برنامه ریزی شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سیدعلی پاک نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید از مهمانسرا‌های خود در تعطیلات به ویژه نوروز استفاده بهینه و درآمدزایی کنند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در طول سال به ویژه نوروز میهمانان زیادی وارد شهر گناوه می‌شوند که بخشی از آنان از ادارات اقصی نقاط کشور هستند باید دستگاه‌ها از این فرصت استفاده و هزینه‌هایی را که متحمل می‌شوند، جبران و تامین کنند.

فرماندار شهرستان گناوه گفت:ادارات باید همکاری و تعامل وافری با سرمایه گذاران که وارد این شهرستان می شوند داشته باشند و آنان را برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تشویق و ترغیب کنند.

پاک نژاد بر پاسخگویی مسئولان به مطالبه‌ها و خواسته‌های مردم تاکید کرد و بیان کرد: از فضا‌ی مجازی که همیشه همراه و مسایل و مشکلات را مطرح می‌کنند انتظار داریم، نظرات و راهکار‌های کارشناسی شده را ارایه کنند تا به گوش مسئولان رسانیده شود.

وی عنوان کرد:

فرماندارگناوه با  اشاره به حضور مردم شهرستان گناوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در ۲۲ بهمن باعث خوشحالی دوستداران انقلاب و ناامیدی دشمنان شد.

پاک نژاد افزود: به مناسبت چهل سالگی انقلاب ۵۰ طرح با اعتبار یک هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی شد.

انتهای پیام/م

دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم را شناسایی کنند

برچسب ها: نوروز ، دهه فجر ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.