مادران و همسران شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تجلیل شدند

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، از مادران و همسران شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تجلیل و تقدیر شد.

مادران و همسران شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تجلیل شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه صبر و شکیبایی مادران و خانواده‌های شهدا ستودنی است، تصریح کرد: برای اینکه از نزدیک در جریان مشکلات خانواده‌های معظم شهدا قرار گرفته و در حد توان پیگیری‌های لازم انجام گیرد دیدار با خانواده‌های معزز ۳ هزار شهید استان زنجان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

 استاندار زنجان  همچنین  برای پیگیری درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قول مساعد داد.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان  هم در این مراسم با تاکید بر جایگاه رفیع و مقام بالای شهدا و خانواده‌های معظم آنان تصریح کرد: موفقیت‌ها و دستاورد‌های حاصل شده در نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا بوده است.

دکتر حسین جعفری به نقش بی بدیل جهاد سازندگی و سنگرسازان بی سنگر در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: رشادت‌ها و خدمات ارزنده سنگرسازان بی سنگر بار‌ها توسط رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری وصف شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در دوران جنگ تحمیلی ۴۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، با ارایه گزارشی از وضعیت نیرو‌های ایثارگر شاغل در این سازمان خاطرنشان کرد: در زمان جنگ در مجموع حدود ۵ هزار نفر از طریق ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شدند.

دکتر جعفری بیان داشت: در حال حاضر از ۶۵۴ نفر نیروی انسانی شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ۲۱۴ نفر شامل ۳۲.۷ درصد از جامعه ایثارگری هستند و از این نظر جهاد کشاورزی استان بالاترین درصد را در بین تمام دستگاه‎های اجرایی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین با بیان اینکه یک چهارم از مدیران این سازمان از جامعه ایثارگری هستند، به تشریح خدمات ارایه شده به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پرداخت و عنوان کرد: در حال حاضر اطلاعات ایثارگران به تعداد یک هزار و ۸۷۳ پرونده در سامانه جامع ایثارگران وزرات جهاد کشاورزی ثبت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تنها دستگاهی است که توانسته قانون جامع ایثارگران را به طور کامل اجرا کند.

انتهای پیام/ن
 
 

تجلیل از خانواده های شهدا

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.