تبدیل اتوبوس سرویس مدرسه به رینگ بوکس! +فیلم

درگیری یک زن با دانش آموز ۹ ساله در داخل سرویس یکی از مدارس ابتدایی آمریکا، سوژه رسانه‌ها شد.

تبدیل سرویس مدرسه به رینگ بوکس! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، ضرب و شتم یک دانش آموز ۹ ساله توسط یک زن جوان در سرویس یکی از مدارس ابتدایی این کشور را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط یکی از دانش آموزان و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، مشاهده می‌شود این زن پس از وارد شدن به این اتوبوس مدرسه، یکی از دانش آموزان را با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

این ویدئو نشان می‌دهد این زن پس از سوار شدن به اتوبوس در حالی که فریاد می‌زند «چه کسی پسر مرا زد»، به دنبال این کودکی می‌گردد که در ادامه پسرش با دست این کودک را نشان می‌دهد. این اتفاق در مقابل چشمان راننده اتوبوس و سایر هم مدرسه‌ای‌های این کودک رخ داد.

«پاتریک هنری» پس از آنکه این کودک ۹ ساله ضربه‌ای به صورت کودک خردسالش وارد کرد، تصمیم گرفت خودسرانه وارد سرویس مدرسه شده و این کودک را مورد تنبیه قرار دهد. بنا بر گزارش پلیس محلی آمریکا پس از شروع درگیری در داخل اتوبوس این زن دستانش را به دور گردن این کودک انداخته بود و با مشت به بدن او می‌کوبید. هنری اکنون با اتهام ضرب و جرح روبرو است. این حادثه در تاریخ ۴ فوریه و در ایالت «لوئیزیانا» در آمریکا رخ داد.

«اشلی باتیست»، مادر این کودک در گفتگو با ۴WWL گفت که هنری پس از ضرب و شتم پسرش پا به فرار گذاشت. او در این باره گفت: «تو خودسرانه تصمیم گرفتی پسرم را تنبیه کنی و او را مورد ضرب و شتم قرار دهی. پسرم کاملاً دچار ترس و وحشت شده بود و تلاش کرد از خودش دفاع کند.»

در حالی که تحقیقات در این مورد ادامه دارد مادر در این کودک خواستار اخراج راننده اتوبوس از کار شده است. اشلی همچنین با مقصر دانستن راننده اتوبوس مدرسه گفت: «به راحتی والدین یک کودک وارد اتوبوس شده و بچه مرا مورد ضرب و شتم قرار داد. من می‌خواهم راننده از کار خود اخراج شود. او شایستگی رانندگی اتوبوس مدرسه را ندارد. وقتی او به راحتی اجازه ورود والدین به داخل خودرو را می‌دهد، چه کسی می‌تواند تضمین دهد این راننده بار دیگر این کار را نخواهد کرد.»

گفتنی است؛ در حالی که تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد تلاش، ۴WWL برای تماس با پاتریک هنری، ضارب کودک ۹ ساله بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/

ضرب و شتم دانش آموز ۹ ساله در داخل سرویس مدرسه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار