با حکم دژپسند؛

رئیس سازمان حسابرسی و مدیر دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد منصوب شدند

موسی بزرگ اصل و هادی عبداللهی به عنوان مدیرعامل سازمان حسابرسی و مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد منصوب شدند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شادا، فرهاد دژپسند ­­در حکم انتصاب موسی بزرگ اصل مدیرعامل جدید سازمان حسابرسی مواردی چون، ­تمرکز سازمان بر وظایف حاکمیتی، بازنگری و تدوین استاندارد‌های حسابداری و حسابرسی، همکاری در بازنگری و اصلاح قوانین مادر مالی و اقتصادی ­و مشارکت در تنقیح قوانین مادر و شناسایی قوانین و مقررات منسوخ و مخل واصلاح آنها ­را جزو اولویت برنامه‌های آن سازمان برشمرده است.


بیشتر بخوانید: سرپرست سازمان امور مالیاتی کل کشور منصوب شد


همچنین وزیر اقتصاد در حکم ­انتصاب هادی عبداللهی­"مدیر کل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات" وزارت اقتصاد تاکید کرده است، ­مواردی چون، انجام اقدامات لازم به منظور استقرار نظام مدیریت عملکرد در وزارت متبوع.

هماهنگی و همکاری با واحد‌های تابعه و سازمان‌های وابسته به وزارت متبوع در تهیه و تدوین شاخص‌ها و معیار‌های ارزیابی عملکرد.

تهیه، تنظیم و احرای برنامه‌های بازرسی مستمر، ادواری و موردی و تهیه گزارش‌های لازم.

ایجاد هماهنگی و نظارت بر فعالیت هیات‌های تخلفات اداری بدوی و تجدید نظر.

بررسی و تحقیق صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی و پاسخگویی به شاکیان مربوطه.

بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات و مکاتبات نهاد‌های رسمی نظارتی و بازرسی در مورد شکایات از افراد و واحد ها، در اولویت برنامه‌های دفتر مذکور قرار گیرد. ­

انتهای پیام/

دو انتصاب چدید در وزارت اقتصاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار