استان بوشهر در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری مقام دوم کشور را دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: استان بوشهر در بخش پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری مقام دوم کشور را دارد.

پرداخت ۱۷۲میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین‌فر در حاشیه گشایش نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون استان بوشهر گفت: استان بوشهر در بخش تعاون دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که امروز شاهد بخشی از این ظرفیت‌ها هستیم.

وی از تلاش ویژه برای رفع موانع و مشکلات تعاونی‌ها در استان خبر داد و گفت: یکی از اولویت‌های مهم ما ارائه تسهیلات مناسب به تعاونی‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر بیان کرد: ۱۱۵ میلیارد تومان بودجه برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری اختصاص‌یافته بود که با تلاش فعالان مرتبط با موضوع در استان بوشهر، دبیرخانه‌ای که در اداره کار استان بود و بانک‌های عامل این مبلغ به ۱۷۲ میلیارد تومان رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این آئین بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های تعاونی‌ها و معرفی تولیدات آن‌ها خواهد داشت.

حمیدرضا پناه با اشاره به برپایی این نمایشگاه در ۱۰۰ غرفه، عنوان کرد: تعاونی‌ها و مراکز کارآفرینی در حوزه‌های صنایع‌دستی، پوشاک، فرش، مواد غذایی، خدمات و صنعت تجربیات و کار‌های خود را ارائه کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون استان بوشهر به همت اتاق تعاون استان بوشهر تا سوم اسفندماه برپا خواهد بود.

رئیس اتاق تعاون استان بوشهر نیز در این نمایشگاه از فعالیت سه هزار و ۱۹ تعاونی در گرایش‌های مختلف در سطح استان بوشهر خبر داد و گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم تعاونی‌ها این است که بر اثر تحریم ضربه نمی‌بینند.

غلامحسین درایی با اشاره به اینکه بخش تعاون استان بوشهر هیچ‌گونه آثار تخریب زیست‌محیطی نداشته است، افزود: تعاون استان پتانسیل بسیار بالایی در تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال دارد.

وی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها به مسئولیت اجتماعی خود پایبند هستند، بیان کرد: بخش تعاون استان جایی برای بروز، ظهور و عرضه نداشته و این نمایشگاه می‌تواند گوشه‌ای از فعالیت بخش تعاون استان در گرایش‌های مختلف را نشان دهد.

انتهای پیام/م

پرداخت ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در بوشهر

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.