۴۵ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا

بر اثر ۵۷ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا، دست‌کم ۱۲ نفر کشته و ۳۳ نفر زخمی شده‌اند.

کشته و زخمی بر اثر تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته در آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، تاکنون، ۵۷ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف این کشور رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۱۲ نفر کشته و ۳۳ نفر زخمی شده اند.

براساس این گزارش، در یکی از موارد گزارش شده در شهر «فیلادلفیا» در ایالت پنسیلوانیا دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر دالاس در ایالت تگزاس نیز یک کشته و دو زخمی در پی داشت.

تیراندازی در شهر «هیزلتون» در ایالت پنسیلوانیا نیز دو زخمی برجای گذاشت. پلیس یک نفر را در رابطه با این حادثه بازداشت کرده است. دو نفر نیز در درگیری بین تبهکاران مواد مخدر در شهر «دس موینز» در ایالت آیوا زخمی شدند.

۱۹ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، ۱۱۹ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۱ نفر کشته و ۷۰ نفر زخمی شده اند. ۳۵ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۷۶ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۴۳ نفر کشته و ۱۰۳ نفر زخمی شده‌اند.

با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع آن‌ها کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار