رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:باید با کج‌فکری‌ها مقابله کرد و مراقب صحبت‌هایی که به اختلاف و تنش می‌انجامد بود تا حقی ضایع نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عبدالوهاب سهل‌آبادی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان شامگاه پنج‌شنبه در همایش رونمایی از کتاب شرح کامروایی اظهار کرد: اصفهان بیشترین شهید و جانباز را تقدیم انقلاب کرده است و در دفاع از حرم نیز جان‌فشانی‌های مردمان این استان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: در حادثه تروریستی زاهدان، 27 شهید از اصفهان تقدیم کشور شد و مردم این استان نیز در بدرقه پیکر مطهر آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکردند و برخی باور نمی‌کردند این چنین مراسمی در اصفهان برپا شود و چنین استقبالی از شهدا صورت پذیرد.

وی ادامه داد: با این حال حق استان اصفهان در بسیاری از بخش‌ها نادیده گرفته شده و در حال از بین رفتن است.

سهل‌آبادی با اشاره به وجود بحران آب در استان اصفهان متذکر شد: با این حال حجم بالایی از آب سرشاخه‌های موجود در استان اصفهان در حال خروج از این استان است و توجهی به آن نمی‌شود.

وی با انتقاد از برخی صحبت‌ها علیه استان اصفهان یادآور شد: در روزهایی که مردم اصفهان آماده استقبال از شهدای خود می‌شدند، برخی صحبت‌هایی علیه این استان مطرح می‌کردند که تأسف‌آور است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: باید با کج‌فکری‌ها مقابله کرد و مراقب صحبت‌هایی که به اختلاف و تنش می‌انجامد بود تا حقی ضایع نشود.

وی در پایان با اشاره به تلاش دشمن در تشدید جنگ اقتصادی متذکر شد: باید مردم را پای کار بیاوریم و همه بزرگان کشور از جمله علما، مردم را به حضور در این جهاد اقتصادی تشویق کنند تا انشالله از این مرحله نیز سربلند خارج شویم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش رونمایی از کتاب شرح کامروایی

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.